Tour de France 2025
Second consciousness ?Om man tar sig en stänkare varje gång Vacchi eller Adamson säger ”Va” kommer man då att vara vid medvetande vid målgångarna?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Second consciousness ?Om man tar sig en stänkare varje gång Vacchi eller Adamson säger ”Va” kommer man då att vara vid medvetande vid målgångarna?
Ogillar Red Bull inom sport överlag men är rätt svag för Bora-stallet ändå. Snygga dräkter, duktiga cyklister, verkar ha en bra nära framtid. Remco skulle nog kunna trivas där.Kommer bli intressant om ryktet Remcos flytt till Bora-HG är sant, kommer han då få köra TdF 2026 eller satsar de på Lipowitz?
Han kör precis lika i överläge såväl som i underläge. Sitter bara och trist väntar. Våga och vinn istället! Men han sitter väl fortf och hoppas på 2022 (eller om det var 2023) att Pogacar ska ha en dålig dag och att han återigen ska vinna hela touren på det…Varför ska Vingegaard hela tiden suga hjul på Pogacar även om Pogacar ligger flera grupper bakom ledaren för etappen? Och även i den gruppen så ligger han alltid precis bakom Pogacar, ingen annan.
Fan åk med ditt lag istället och hitta på nåt! Vinn nån etapp om det ändå är kört med hela touren. Man kan inte vinna om man hela tiden ska reagera på vad någon annan gör.. då är det dom som styr. Om han hade satsat på några etappvinster istället så hade han nog haft en större chans vid det här laget och Pogacar hade tvingats reagera och blåsa ut sig tidigare.
Med en pommes?Passade på att kolla upp lite bilder på Pogacar när han är ledig. Ser jag i syne eller är det inte dansken som följer efter honom även här?
Visa bilaga 781277
Slovensk dessutom, den hade jag varken rökt eller inmundigat…..Med en pommes?
Varför ska Vingegaard hela tiden suga hjul på Pogacar även om Pogacar ligger flera grupper bakom ledaren för etappen? Och även i den gruppen så ligger han alltid precis bakom Pogacar, ingen annan.
Fan åk med ditt lag istället och hitta på nåt! Vinn nån etapp om det ändå är kört med hela touren. Man kan inte vinna om man hela tiden ska reagera på vad någon annan gör.. då är det dom som styr. Om han hade satsat på några etappvinster istället så hade han nog haft en större chans vid det här laget och Pogacar hade tvingats reagera och blåsa ut sig tidigare.
Byt till en tyngre växel och behåll samma kadens bara!Vingen kunde ju ha tryckt på lite extra i backen igår. Hade han trampat snabbare hade han ju tagit segern före Pogi!
Fler än jag som stör sig på att Vacchi kallar honom Oscar Only?
Aha, är det så det funkar ?Vingen kunde ju ha tryckt på lite extra i backen igår. Hade han trampat snabbare hade han ju tagit segern före Pogi!
O fanByt till en tyngre växel och behåll samma kadens bara!
"Slovensk pommes", är det någon specialkost typ dunderhonung?Slovensk dessutom, den hade jag varken rökt eller inmundigat…..
Tror du han skulle bli en bättre o mer framgångsrik cyklist isåfall om han attackerade eller skulle han då bli en Remco version 2?Han kör precis lika i överläge såväl som i underläge. Sitter bara och trist väntar. Våga och vinn istället! Men han sitter väl fortf och hoppas på 2022 (eller om det var 2023) att Pogacar ska ha en dålig dag och att han återigen ska vinna hela touren på det…
Be your own judge…"Slovensk pommes", är det någon
Med reservation för att det är fuskare som pratar……Vad har hänt med Sepp Kuss?
Han var ju en maskin 2023 o fick t o m vinna Vueltan (cyklade ju både Girot o Touren de året)
Alla skulle gilla att se Alaphillipe vinna, inkl jag, men jag ser det inte hända.Utan åsikt är man ingen men då jag är ingen lägger jag in annans åsikt…,.Visa bilaga 781301
I topp 10 är en över 30.Undomströjan måste revideras.
Har Pogi brutit?...I topp 10 är en över 30.
Primož Roglič – 35
Jonas Vingegaard – 28
Felix Gall – 27
Tobias Halland Johannesson — 25
Alla andra under 25
Haha, jag kan inte räkna!Har Pogi brutit?...
Beror väl på hur gravt alkoholiserad man är. Jag hade varit däckad rätt tidigt på etapperna.Om man tar sig en stänkare varje gång Vacchi eller Adamson säger ”Va” kommer man då att vara vid medvetande vid målgångarna?
Då man kan säga diverse olika saker om en person underlättar det i alla fall för mig (som inte är tankeläsare) att förstå vad du avser om du tydligt skriver det.Det här forumet är en så underlig kontrast till vad många andra ställen på internet säger om Pogacar.
Nu blir jag nyfiken, vad säger happyride kontra andra ställen?Det här forumet är en så underlig kontrast till vad många andra ställen på internet säger om Pogacar.
Jag tror många andra fora pratar om elefanten i rummet.
För två år sen var det JV som var under lupp när han krossade Pogi.Jag tror många andra fora pratar om elefanten i rummet.