Tour de France managerspel

första och sista gången jag spelade ett sådant spel (dock för hela säsongen) var typ 98 började bra låg som högst runt 16 plats av runt 400?lag sedan hände "Festina saken" slutade säsongen på tredjeplats från slutet vilket mina polare aldrig kommer låta mig glömma.....

Då har man fixat ihop ett bra lag. Undrar om man kan vinna något?

håll koll i toplistan efter Rocky Cyclingteam :D

Länken ovan går till Danmarks Radios hemsida. Tänk om SVT hade haft samma positiva syn till cykling som deras kollegor på Danmarks radio! Tydligen kommer danska TV 2 att sända ett antal etapper direkt.

Någon som har koll på antal cyklister i Danmark jämfört med Sverige? Är sporten så mycket större i Danmark och därför får mer media utrymme eller beror det på att SVT sporten enbart består av fotbollsfanatiker?
/Mats

Se upp för Bigmollos xc-svetto!!! Kör stenhårt i Happyligan. Mina grabba ligger just nu i sina höghöjdstält och pumpar epo och käkar havregryn..
/J

Edit: Dyslexi

Senast redigerad av en moderator:
haha jag kan noll om lvg men det här verkar kul och jag har tänkt försöka följa touren i år... så vi får se hur det går för Gbg Rock City...

Nu har även Team KONA-World entrat landsvägsscenen med sin ombyggda "jake the snake"

Team Superape's PR-avdelning meddelar att konkurrenter skall ätas till frukost, lunch och middag.

edit. Och på natten intages deras familjer via dropp

Team Crescent anmält!

Tjohugo >> Du ska få se bakhjulet på "de orangea"!

dojan:
team csc är ett danskt protour lag.. däremot skulle jag vilja påstå att sverige cyklar bättre idag än danmark.

#¤(&¤(% asså. ska man hänga med får man ställa in semestertrippar och krypa in i burken tror jag. det ser ut som att det lönar sig att vara tokigt aktiv.

Wasabi skrev:
-------------------------------------------------------
> hehe nu ska jag tjuvkika på era lag!
>
> //Sebastian
> Born in the 80's

Nu har jag tagit bort den möjligheten t.o.m Lördag=)

Kaijan, du får gärna langa upp en bruksanvisning. Jag har anmält MLR, men hur gör man för att gå med i en liga? Danska är knepigt.

Markus F skrev:
> Jag hittade knappen. Men jag såg inte Team
> SuperApe nånstans...
>
> Modernist javisst!

Han var med förut.Vet inte om jag lyckades schabbla bort honom.=/

Nej jag tror markus f gjorde samma misstag som jag. Ställ in "visa alla" istället för "visa 10 bästa". Vet inte hur de räknar ut de 10 bästa innan det har börjat men jag platsade visst inte :P

Har du bannat SuperApe? Vad gjorde han, publicerade Lagombra´s samlade verk på forumet eller?
Eller är det helt enkelt så att du gillar känslan av makt?

niv3.jpg

...är det inte tretton namn på den där listan på väggen? HÖGST 9 GUBBAR VA?

Jag hittade "gå ur" knappen, men nu är jag med igen tror jag!

edit igen: jo, jag är med! :-)

dojan skrev:

Är sporten så mycket större i Danmark och därför får mer media utrymme eller beror det på att SVT sporten enbart består av fotbollsfanatiker?
/Mats

Mu får du att ta och kamma dig lite, tycker du inte själv att du generaliserar SVT Sporten nu?
Dom visar ju bara fotboll halva året, andra halva visar dom ju bara hockey ;~)

Mina grabbar är bakis idag. Vi hade värsta festen med laget. Vinakorov svepte en flarra gin och spydde på Boonen. Shit asså vilket gäng. Sen gick vi på porrklubb. Mc Ewen tog med två negresser till hotellet.. Bilder kommer i tyska Bike..
/J

Tillbaka
Topp