Freddie L skrev:
-------------------------------------------------------
> Var är Jensen? ;-)
har redan skrivit i tråden :D men du hade kanske väntat dig nå annat :D det brukar dock bara sluta i ren pajkastning, vilket inte ä särskilt kul, för någon.
jag är inte direkt förvånad att tour kom fram till vad de kom fram till.
campa passar inte mig, shimano är riktigt fina, sram passar mig bäst. så för mig äre rätt irrelevant vad tour kommer fram till. sen anser jag väll att alla de bästa grupperna från alla tre nämnda tillverkare ä så pass bra att "svensson" blir nöjd o även en hel del proffs. det går uppenbarligen vinna etapper på alla märkena. dock lite komiskt att allt verkar frid o fröjd me shimano o campa, inget att anmärka på. lite som att läsa ett biltest, där det bara är plus, men inga minus :D brukar dra öronen åt mig lite på sånt :D men testet är säkert intressant för dem som gillar dem.
bästa är nog ändå att blanda. själv har jag varken vevparti, bromsar eller höljen/vajrar från nån av dessa tillverkare. bäst är väll även att pröva själv. tycker ibland att det är väldigt mycket snack att nått är si o så, fast man personligen inte testat sakerna. visst kan man ha en åsikt, men ibland ska man väll vara lite försiktig om man själv aldrig kört med saken man kritiserar.