Touringcyklar uthyres

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Blaster86

Ny medlem
Touringcyklar uthyres
Har två MTB/Touring cyklar i storlekarna 17 och 18.5 (passar personer 170-180 resp 180-190) av modell Marin Bear Valley Ltd som finns tillgängliga att hyras veckovis, förslagsvis för längre turer, båda två eller bara den ena. De är fullt utrustade med Shimano Deore komponenter, packethållare, väskor fram och bak (Ortlieb), lysen, trekkingstyre, cykeldator, SPD pedaler osv. De är nyservade och har endast använt till en längre resa genom Sverige på 280 mil, där de klarade sig utmärkt utan något annat än ett par punktering.

Kan väl poängtera att jag är en privatperson och att det inte är ett företag:)

Hör av dig om du är intresserad, vill veta mer och diskutera pris.

Mvh Anton

Bilagor

• Bild 1.png
    Bild 1.png
    274.9 KB · Besök: 28
Senast redigerad av en moderator:
Touringcyklar uthyres
smygreklam? kanske nått som snarare passar i annons eller på köp & sälj

Touringcyklar uthyres
Smygreklam och smygreklam? Tänkte bara att det kanske syns mer om jag lägger upp det här!

Touringcyklar uthyres
jo, men lägger ja ut annons här på forumet, så syns det oxå mer, men det är lik för bajat mot "reglerna" :D

om du lägger ut nått här, o vill göra nått som du tjänar pengar på, så äre ju en annons o hör hemma på köp & säljs. hårt? ja, men fair, så äre för alla.

Touringcyklar uthyres
Det här blev lite av en gråzon, det finns ju ingen uppenbar kategori under Köp & Sälj. Men vi har enats i admingruppen att det som passar minst illa är en säljes-annons under Köp & Sälj. En sådan finns ju också registrerad numer: http://happymtb.org/annonser/index.php?page=view&id=33242

Eftersom det här är en gråzon och första gången det inträffar låter jag trådens innehåll vara kvar men låser den ändå. Nästa gång någon lägger ut något för uthyrning i forat ryker den precis som säljesannonser gör.

:)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp