Tråden för delar som inte håller måttet.
Det finns helt klart delar där ute till våre cyklar som man verkligen bör akta sig för. Så jag tänkte helt enkelt starta en tråd där amn får hänga ut en del så att andra kan bli varnade och slipper köpa samma skit:)
Min del nr,1.
Use alien stolpen...hur fan tänkte de?!
Fästet e så dåligt att det passar ingen sadel som inte har helt runda rails. Alltså inte ovala på höjden. Min ytterst ovanliga flight sadel passade alltså inte utan modifiering.
Dessutom har jag tappat sadeln vid två tillfällen då jag bara suttit på den vid stillastående cykling. De som känner mig vet att jag använder sadeln ganska minimalt.
Som sagt, hur fan tänkte de?!?!
Edit: la til bild på mitt eget däck för egen räkning.
Min del nr 2,
Michelin allmounatin 2.2 däck
Detta däck är inte mitt, men mitt höll inte enns en månad innan det lossnar stora delar av dubbarna. alltsdå inte att de slits ner som vanliga däck utan det bryts loss stora gummibitar för att gummit e hårt och sprött.
Jag trodde det var en reklamation men det skall tydligen vara så?!
Om man nu vil ha ett däck som slits snabbt kan väll åtminstone gummit vara mjukt så det greppar bättre?
Annrs ett trevligt däck.:)
Min del nr,1.
Use alien stolpen...hur fan tänkte de?!
Fästet e så dåligt att det passar ingen sadel som inte har helt runda rails. Alltså inte ovala på höjden. Min ytterst ovanliga flight sadel passade alltså inte utan modifiering.
Dessutom har jag tappat sadeln vid två tillfällen då jag bara suttit på den vid stillastående cykling. De som känner mig vet att jag använder sadeln ganska minimalt.
Som sagt, hur fan tänkte de?!?!
Edit: la til bild på mitt eget däck för egen räkning.
Min del nr 2,
Michelin allmounatin 2.2 däck
Detta däck är inte mitt, men mitt höll inte enns en månad innan det lossnar stora delar av dubbarna. alltsdå inte att de slits ner som vanliga däck utan det bryts loss stora gummibitar för att gummit e hårt och sprött.
Jag trodde det var en reklamation men det skall tydligen vara så?!
Om man nu vil ha ett däck som slits snabbt kan väll åtminstone gummit vara mjukt så det greppar bättre?
Annrs ett trevligt däck.:)
Bilagor
Senast redigerad av en moderator: