Tråden om att ruska tupp i grupp

bigmollo

Aktiv medlem
Alltså ni kan ju inte stänga tråden innan vi har fått lösningen! Det är ju som att dra ur sladden till tv:n när det är en kvart kvar på Arkiv X. Plus att det faktiskt är fredag och det är en mänsklig rättighet med en riktig fredagstråd då.

NotReallyGunde

Aktiv medlem
Butterkaka är bra för man kan sätta poäng på olika hål som man kan sikta på
1614957683358.png

Ridley

Aktiv medlem
Jag har i alla fall korkat upp och tror att svaret finns i Regionens journaler eller hos Förvaltningsdomstolen.

GustafH

Aktiv medlem
För lite extra skratt innan saker tar fart kan man börja här: https://www.reddit.com/r/BicyclingCirclejerk/

Sen kan man fundera över om det verkligen är värt det att dricka alkohol i såna här tider. Tänk på oss som inte får för att vi är i, ja, såna här tider. Men imorrn ska jag i alla fall testa att cykla lite för att se om den här steroidladdade gubbförkylningen har gett sig än.

SocialGimp

Aktiv medlem
Ah, skönt att det finns ett ställe att posta svaret i. Tyvärr har jag inte fått ngt svar ännu, brukar gå fortare än så här. Frågan ställd i detta forum: https://www.emtbforums.com/community/

Frågan nedan:
Didn't want to start a completely new thread for a stupid question. There is an infected debate going on in a Swedish cycling forum right now. Someone called a few people "circle jerks". Being Swedes, they got extremely offended and upset with this sort of name calling.

Question: Is the expression "circle jerks" condescending? And does it generally refer to people in a group that agree with each other?

Bump av frågan nyss:
No one? This is a rather serious question where the majoriy of the Swedish cycling community need to know if this is a common expression and if it is meant to offend people. We are not that familiar with this expression and the discussion just caught fire again. 😂

GustafH

Aktiv medlem
Jag hade inte riktigt uppfattat det som en ärlig fråga för det finns väl ingen tvekan om att uttrycket "circle jerk" inte är värdeneutralt? Det för alltid med sig en negativ konnotation mot dem som det åsyftar.

Vänliga hälsningar,
Ö. Versättare

H.

Aktiv medlem
Molnen hopar sig.

SocialGimp

Aktiv medlem
Molnen hopar sig.

Ja, det finns många crazy people där och det är betydligt högre i tak i det forumet. 😂

PS. Tråden här om ngn vill bevaka så länge. https://www.emtbforums.com/community/threads/the-term-acoustic-explained.19156/page-3

Hasse#7

Aktiv medlem
Alltså ni kan ju inte stänga tråden innan vi har fått lösningen! Det är ju som att dra ur sladden till tv:n när det är en kvart kvar på Arkiv X. Plus att det faktiskt är fredag och det är en mänsklig rättighet med en riktig fredagstråd då.
Dåre! 🤣👍

GurraG

Aktiv medlem
Vi som korkade upp redan vid 12.30-tiden - ska vi ta en paus så ni andra kommer ifatt?
FYI: Jag gjorde Yalla-mackor idag, minst 10 år sen senast, gott men jag hade för lite vitlök i röran.

SocialGimp

Aktiv medlem
Då England dröjer med sitt svar, kan man då anta att detta är ett utryck som är vanligare i Amerika?

Kanske det blir en uppesittarkväll. Amerikanarna börjar vakna nu o de brukar vara aktiva på forumet på kvällen. Om inte det hjälper kommer Australierna in nattetid.

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer