Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag kan ha fel men minns det som att han fick en varning/temporär avstäng och sen inte kom tillbaka. Det var en turbulent tid med rätt mycket tjafs som sabbade en hel del trådar. Sixten var delaktig på sitt sätt, andra på sina sätt.Hej! Hittade en mängd av Sixtens trådar när jag senaste åren söket info om mtb-cyklar. Men nu är det tyst, vart tog han vägen?
/David
Det fick han ett par-tre ggr, innan han straffade ut sig för gott.Jag kan ha fel men minns det som att han fick en varning/temporär avstäng och sen inte kom tillbaka. Det var en turbulent tid med rätt mycket tjafs som sabbade en hel del trådar. Sixten var delaktig på sitt sätt, andra på sina sätt.
Jag tror han gör en ny formel som ska passa rönen som gäller denna veckan med kortare cyklar?Han lurkar nog runt här på forumet i annat namn och biter sig i läppen när köprådstrådarna startas en efter en
Sixten är saknad.
/inte_sixten_fors
Det här kan bli en bra fredagstråd!Sakna självgoda mobbare? Jaja vi har ju alla olika böjelser här i livet....
Typiskt att de värsta grejerna Sixten gjorde skedde bakom kulisserna så bara ett fåtal personer vet vad som faktiskt hände. Snyggt sen att flika in att det rörde sig om ”telefonsamtal” och diverse annat i PM så man målar upp Sixten som ett psykfall.
Menar du att det är någon konspiration från moderatorernas sida? Vad skulle Happy vinna på att stänga av honom om han inte hade betett sig som skit? Han hjälpte ju mängder med folk. Men man måste kunna hålla två saker i huvudet samtidigt här. Man kan vara hjälpsam och ett svin på samma gång.Typiskt att de värsta grejerna Sixten gjorde skedde bakom kulisserna så bara ett fåtal personer vet vad som faktiskt hände. Snyggt sen att flika in att det rörde sig om ”telefonsamtal” och diverse annat i PM så man målar upp Sixten som ett psykfall.
Nu är det ju Jomper med full insyn som kommer med "fake news".
Typiskt att de värsta grejerna Sixten gjorde skedde bakom kulisserna så bara ett fåtal personer vet vad som faktiskt hände. Snyggt sen att flika in att det rörde sig om ”telefonsamtal” och diverse annat i PM så man målar upp Sixten som ett psykfall.
Håller med! Funderar på att slänga in ordet eMTB i debatten men det kanske blir för mycket?Det här kan bli en bra fredagstråd!
Och nej, jag tror inte jomper sitter och blåljuger direkt, men jag tänker inte blint tro på vad ett gäng circle jerks skriver på ett forum utan att ha tagit del av informationen och bevisen som sägs finnas. Det är väl ganska sunt känner jag.
Du menar att han inte ska hängas ut, genom att hänga ut honom?Och nej, jag tror inte jomper sitter och blåljuger direkt, men jag tänker inte blint tro på vad ett gäng circle jerks skriver på ett forum utan att ha tagit del av informationen och bevisen som sägs finnas. Det är väl ganska sunt känner jag.
Håller med! Funderar på att slänga in ordet eMTB i debatten men det kanske blir för mycket?
Du menar att han inte ska hängas ut, genom att hänga ut honom?
Och du tror inte att moderatorerna ljuger men du tänker inte tro på dem utan hårda bevis?
Antingen väljer man linjen att vara helt transaprent, vilket man kan ha åsikter om såklart, eller så skyddar man personen genom att säga att den betett sig illa upprepade gånger och därför blev avstängd i enlighet med forumets regelverk. Varken mer eller mindre. Det hade varit lämpligast med tanke på att Sixten inte kan försvara sig. Nu, med hintarna som circle jerksen hävt ur sig, lämnas man till att spekulera. Det är varken rättvist eller schyst.
Ett tips i all välmening: det går att vara oenig med någon utan att ge dem fula namn.
Circle jerksen, dricker dom Cirkelkaffe kanske.Antingen väljer man linjen att vara helt transaprent, vilket man kan ha åsikter om såklart, eller så skyddar man personen genom att säga att den betett sig illa upprepade gånger och därför blev avstängd i enlighet med forumets regelverk. Varken mer eller mindre. Det hade varit lämpligast med tanke på att Sixten inte kan försvara sig. Nu, med hintarna som circle jerksen hävt ur sig, lämnas man till att spekulera. Det är varken rättvist eller schyst.
Det är ju vad som gjorts.Antingen väljer man linjen att vara helt transaprent, vilket man kan ha åsikter om såklart, eller så skyddar man personen genom att säga att den betett sig illa upprepade gånger och därför blev avstängd i enlighet med forumets regelverk. Varken mer eller mindre. Det hade varit lämpligast med tanke på att Sixten inte kan försvara sig. Nu, med hintarna som circle jerksen hävt ur sig, lämnas man till att spekulera. Det är varken rättvist eller schyst.
Nädu, din circle jerker!Ett tips i all välmening: det går att vara oenig med någon utan att ge dem fula namn.
@jingleyschmidt - kan du inte förklara vad syftet med en omotiverad avstängning skulle vara istället? Vad skulle motivet till att stänga av Sixten med "påhittade argument" vara?
Frågan är om det är med eller utan bulle?
Jag kollade upp "circle jerk" med några här på kontoret och en kände faktiskt till betydelsen. Betydelsen är alltså det som @
jingleyschmidt skrev ovan o inget annat.
Ja, det låter som att du gör klokt i att pausa där. När argumenten tryter kommer smädelserna fram lyder det, eller nått i del stilen.Jag vet snart inte hur jag ska kunna skriva till dig utan att vara nedlåtande på ett eller annat sätt. Det är en brist (en av många) jag har som jag måste jobba på. Ha en fin helg nu och unna dig något riktigt gott ikväll!
Ja, det låter som att du gör klokt i att pausa där. När argumenten tryter kommer smädelserna fram lyder det, eller nått i del stilen.
Finns folk som tycker att "Jorden är rund" är en cirkeljerk ??Konsensus is for jerks?