Tradera. Frakt hjul

• Trådstartare Trådstartare PJF
  • Start datum Start datum

PJF

Aktiv medlem
Tradera. Frakt hjul
Försöker sälja saker på tradera. Blivit av med det jag försökt bli av med hittills. Jag är en prisdumpare utan tålamod :)
Men nu vill jag bli av med ett hjul. Och begriper inte vad jag ska välja för fraktalternativ.
Längdxbreddxhöjd blir ju lite knepigt med nåt som är runt. Nån som kan hjälpa mig?
Eller finns det nån som vill ha 559x19 lågprishjul för frikrans och skivbroms? En öl och frakten, så är det ditt. Har minst två.

Tradera. Frakt hjul
Intressant...
Från länken i citerat inlägg:
"Längd + omkrets får max bli 300 cm. Och volymen måste landa under 0,25 m³."...

Hade varit bra och veta när man skulle sälja lite annat skit, som iofs inte alls har med cyklar att göra, men då blev det ju lite begripligt varför det var så konstiga mått, det är snarare volym och omkrets alltså, inte hur kartongens form är...
Hade aldrig sett den där sidan förut, det borde stå tydligare när man väljer frakt...

Tradera. Frakt hjul

Tradera. Frakt hjul
Försöker sälja saker på tradera. Blivit av med det jag försökt bli av med hittills. Jag är en prisdumpare utan tålamod :)
Men nu vill jag bli av med ett hjul. Och begriper inte vad jag ska välja för fraktalternativ.
Längdxbreddxhöjd blir ju lite knepigt med nåt som är runt. Nån som kan hjälpa mig?
Eller finns det nån som vill ha 559x19 lågprishjul för frikrans och skivbroms? En öl och frakten, så är det ditt. Har minst två.
Hej…
Det är möjligtvis inte så att du har något hjul kvar?
/Andreéas

Tillbaka
Topp