Träningspolare i Sundsvallområdet(MTB)?

BushWhacker

Ny medlem
Tjenare alla Sundsvallscyklopater...

Är nyinflyttad 08- som letar letar me pannlampa efter träningspolare som kan visa mej några schyssta stigar eller spår i min nya hembys närområde...Annars träningsturer me slicks funkar också...
Är ringrostig p ga för många kebabtallrikar i betongdjungeln men de löser sig nog me några mil i benen...
E ni ett kompisgäng som kan ta emot färskingar så hörs ni av tacksamt...

MVH
Mattias

Trevlig med ytterligare en MTB-intresserad i vårt område. Vi är några stycken som brukar köra happyrides här i stan. Uppskattningsvis är vi väl runt 5-10 stycken som är något så när aktiva i frågan. Håll utkik på forumet efter happyrides i Sundsvall. Jag tror inte du kommer att bli besviken ;).

/Rickard

Alltid kul med flera som kör. Håll utkik eller släng iväg en fråga när du är sugen på att köra.
Det är oftast någon som är sugen på att åka även om det inte är en planerad happy ride.

blir säkert åka av i helgen, dock inte för mi eftersom jag skall till uppsala...

Det är väl LVG och DH-övning som det bjuds på till helgen? Jag är väldans sugen på en XC-fortsättning på MN-leden också, verkar dock som om jag ska behöva åka runt och släpa ut er på cyklarna för att få igenom det förslaget. =)

mk04 skrev:
-------------------------------------------------------
> Det är väl LVG och DH-övning som det bjuds på till
> helgen? Jag är väldans sugen på en XC-fortsättning
> på MN-leden också, verkar dock som om jag ska
> behöva åka runt och släpa ut er på cyklarna för
> att få igenom det förslaget. =)

Jag är oftast med på galna upptåg. Föreslå dag och tid bara så ska jag ta mig tid.

/Rickard

Jag var nyinflyttad 08 i S-vall som letade MTB/lvg-polare för ett år sedan...
Har blivit mer lvg än MTB i år. Och än mer löpning. Men nu är den säsongen över - nästan. Hänger gärna med på turer om tid finnes. Kanske en tur på söndag fm?

Annars letar jag längdskidvänner också till vintern :-)

Björn/Som kör Crescent Rimfaxe + Sintesi Jerk

Bjornen skrev:
-------------------------------------------------------
> Jag var nyinflyttad 08 i S-vall som letade
> MTB/lvg-polare för ett år sedan...
> Har blivit mer lvg än MTB i år. Och än mer
> löpning. Men nu är den säsongen över - nästan.
> Hänger gärna med på turer om tid finnes. Kanske en
> tur på söndag fm?
>
> Annars letar jag längdskidvänner också till
> vintern :-)
>
> Björn/Som kör Crescent Rimfaxe + Sintesi Jerk
>
En LVG-tur är planerad till lördag morgon kl 10:00. Start vid Statiol Bergsgatan. Se separat tråd kring detta.

/Rickard

Angående helgens aktiviteter. Jag har fortfarande inte fått länkplattorna (=ingen cykel) men jag följer gärna med upp på södra ifall jag får testköra lé stinky lite. =)
Vi behöver ju inte börja i ottan som LVG-gänget, eller vad säger du G?

Låter fint! Tänkte ha full skyddsutrustning imorrn, kan passa bra nu med tanke på att tempen har sprungit läck och sjunkt likt wasa..... Nåja, ska vi säga runt tolv ett???

Tillbaka
Topp