Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
clnr sa:Njut av nedförscyklingen nu!
Gunnar O. sa:clnr sa:Njut av nedförscyklingen nu!
Drygt 2800 höjdmeter utför är det de nästa 14 milen till Canyon City. Men också nästan 1000 meters stigning.
2469, 2174, 2033 - Zeinab -360, -322, -245 - Morical -474, -412, -361 - Di Felice -514, -415, -331 - Wiecki -565, -473, -415 - Elson -565, -472, -402 - M&K -568, -481, -407 - Botti -568, -481, -409 - Oliva -595, -502, -470 - Wick -598, -506, -470 - Meszarosova -608, -569, -528 - Jackson -660, ...., .... - Tyndall -679, -568, -521 - Stoker
Verkar ha upptäckt det rätt fort, nu är han tillbaka på rätt rutt och jag italienarna och M&K utför. Thriller.....RicraM sa:Mycket starkt kört mhenry och kri! Kommer bli lika kul att följa fortsättningen.
Undrar om Garth tog fel väg där efter passet?
Var nog ett stopp. Bottis tracker verkar vara igång igen och han har inte rört sig mkt.WSMC sa:Drygt 20 minuter sedan senaste uppdateringen på den italienska duon.
Antingen har trackern tillfälligt slutat fungera, eller så har de gjort ett litet pit stop.
Lite beroende på hur säker positionen är, har de stannat på ett av följande fyra ställen( alla ligger inom ca 100m):
- Riverside Inn Hotel Fairplay Colorado
-Asian Fusion
-Subway
-Wise Cannabis Company
Jag vet vilket jag skulle ha valt i deras läge i alla fall.
Ja, lutar åt det.GoranS sa:Var nog ett stopp. Bottis tracker verkar vara igång igen och han har inte rört sig mkt.WSMC sa:Drygt 20 minuter sedan senaste uppdateringen på den italienska duon.
Antingen har trackern tillfälligt slutat fungera, eller så har de gjort ett litet pit stop.
Lite beroende på hur säker positionen är, har de stannat på ett av följande fyra ställen( alla ligger inom ca 100m):
-Asian Fusion
-Subway
-Wise Cannabis Company
WSMC sa:Drygt 20 minuter sedan senaste uppdateringen på den italienska duon.
-Asian Fusion
-Subway
-Wise Cannabis Company
Precis, jag hade valt bort Subway.GustafH sa:WSMC sa:Drygt 20 minuter sedan senaste uppdateringen på den italienska duon.
-Asian Fusion
-Subway
-Wise Cannabis Company
Nää, det är ju alldeles orimligt. Vi ska inte hålla på att promota sånt här!
Cykling och amerikanska mackor, det hör inte alls ihop.
Anmäl dig till 2020 och kör den varianten (om den finns kvar då)!?gabbeon sa:M&K har cirkus en VR kvar till halvvägs. Dags att köra lite vetternkette kanske? Varför tar ingen den norra rutten? Nån borde göra nåt.
GoranS sa:Ryktas på FB att Zeinab bytt styrstam i Newton. En Deda månne!?
Jag gissar att han stod några meter utanför staden när han drog.JLarsson sa:GoranS sa:Ryktas på FB att Zeinab bytt styrstam i Newton. En Deda månne!?
Och hur hårt drog han den?
En helt vanlig cykelsemester tripp. Lycka till ni är gjorda av taggtråd.kri sa:Ännu en skoj semesterdag. Mådde lite kass först, men sen var det bara fint.
I övrigt bara bra, men det är såklart trist att jag ställer till det för oss med det här mek-klyddet. Fram kommer vi, om än kanske lite senare..
GoranS sa:Ryktas på FB att Zeinab bytt styrstam i Newton. En Deda månne!?
mhenry sa:Ja, en riktig skitdag, men i slutändan ingen katastrof även om vi klämde en massa slangar. Kristian har ju haft två punkor tidigare och då har vi ju lyckats utan att försöka. Nån som har ett idiotsäkert tips på hur man undviker att klämma slangen när man använder däckavtagare?
Det var Velox fälgtejp de satte dit och det funkar ju normalt sett bra, men inte med tubelessfälg och -däck.
Sett från den ljusa sidan så hände inte det här i snöstormen eller när det var -5 grader och blöt väg och vi med minsta möjliga marginal tog oss över passet innan Dubois.
kri sa:Tänkte köra slanglöst, men de fick inte ihop grejerna ordentligt i Astoria, så det är GP5000TL 28 mm på DT RR421 och slang. Vi pin hade fyra slangar och krånglade som fan. Den värdelösa fälgtejpen de satte på i Astoria gick åt skogen så det blev nödrim med Leukoplast. Väl på väg visade det sig vara pyspunka, så det blev 5 km TT-intervaller i 5 mil med pumppaus. Kul...
Jag blir kvar i Pueblo och inväntar stt cykelaffären öppnar 09:30 för att fixa fälgband, slangar och kanske även andra däck.
mhenry sa:Nån som har ett idiotsäkert tips på hur man undviker att klämma slangen när man använder däckavtagare?
TBy sa:mhenry sa:Nån som har ett idiotsäkert tips på hur man undviker att klämma slangen när man använder däckavtagare?
Jag brukar ha alltid slangen lätt pumpad (bara just så pass att den håller formen), framförallt när jag kränger på. Tanken är att det ska göra att slangen a) ska glida undan i stället för att klämmas och b) vränger sig rätt så den inte tvinnas. Har funkat bra hittills. Dock inte alls säkert att det hjälper er.