Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
GoranS sa:Är det något vetenskapligt test angående hårmängdens inverkan på långcyklingskapaciteten på gång? Ser ut som ni täckt in utfallsrummet rätt bra på tre pers i alla fall (förstås givet att de två i bakgrunden är TCRare också). ;-)
Vad är det för klockslag som gäller för starten?
antonlindb sa:Ahh, Martin har nämnt flertalet gånger att han kört med en ung stark kille.
Då är det bara Christopher kvar :-).
När kör du Peter?
GoranS sa:Sisu som i Sveriges Radios program på finska? https://sverigesradio.se/avsnitt/1329271
solstina sa:Jag är inne i blundatänkpånågotannat-fas :D. Kort rapport så långt:
Gänget på bilden ovan inkl Gert-Åke kom ner i ons kväll. Alla med cyklar och hela sådana. Jag och Pontus monterade direkt för att rulla till våra respektive hotell. Hyfsat äventyrligt för min del eftersom jag hamnade på halvt överväxt grusväg mitt i natten. Men det är lika bra att träna på sådant.
Gällande media så kommer det en radiointervju med mig på sisus morgonnyheter måndag (på svenska). Blir säkert givande.
Rullade 2h igår för att kolla cykeln lite mer noggrant. Verkar funka fint. Sen em tidig kväll spenderades med att kolla in stället där bike check + race meeting äger rum idag följt av lunch/middag med Erik och Gert-Åke. Stöter på andra TCRare lite överallt. Pratar med de flesta. Väldigt trevligt.
Nu mot frukost & raceincheckning.
JesperA sa:Jag blir alltid imponerad av dessa (för mig) långdistanser, cyklar jag 1 Vättern-distans skulle jag behöva minst 3-5 vilodagar för att kroppen skall orka upp på sadeln igen & detta race motsvarar ca 13 Vättern-distanser? När/var/hur återhämtar kroppen sig för deltagarna sover väl inte överdrivet mycket heller?
GoranS sa:Hm, 400 mil = kort race. Nästan så att man misstänker att de som håller på med den där typen av cykling är ”lite speciella”. ;-)
Nej. Då är man ju uppenbarligen spritt språngande galen.ooms sa:Är det mer normalt att sitta och följa de små dottarna på kartan då, under de flera dygn loppet pågår?
GoranS sa:Nej. Då är man ju uppenbarligen spritt språngande galen.ooms sa:Är det mer normalt att sitta och följa de små dottarna på kartan då, under de flera dygn loppet pågår?
GoranS sa:Va!? Blev det tjuvstart? Det var väl kl 6 som de skulle starta!?
GoranS sa:Cykla i kolonn med 20 meters lucka!? På 260 cyklister är man då uppe i över halvmilen. Nej, det är nog inte att vänta att drafting skulle kunna undvikas redan från km 15.
Kan lite sakna det där som tidigare varit där cyklisterna efter en kort inledning dragit iväg i rätt så olika riktningar.