Transportera duffelbag på cykelhållare
Någon som har testat att använda dragkroksmonterad cykelhållare för att transportera en stor duffelbag?
Tittar på Thule Epos och Easyfold som ett smidigt sätt att transportera cyklarna på dragkroken.
Istället för cyklarna behöver jag ibland plats för lite mer packvolym och då skulle jag gärna kombinera med Thules mjuka eller hårda bakbox. Problemet är att jag bor i lägenhet med begränsat förvaringsutrymme.
Buzzrack har ett kombinerat ställ med en väska på
buzzrack.com
Tyvärr känns det inte tillräckligt premium. Undrar därför om någon har testat att spänna fast en stor duffel på ca 140l på något av Thules cykelhållare?
Behovet att transportera cyklar finns hela året, men extra packvolym behövs bara ibland på sommaren. Några tips eller idéer?
Takbox går också bort pga förvaringsbrist.
Tittar på Thule Epos och Easyfold som ett smidigt sätt att transportera cyklarna på dragkroken.
Istället för cyklarna behöver jag ibland plats för lite mer packvolym och då skulle jag gärna kombinera med Thules mjuka eller hårda bakbox. Problemet är att jag bor i lägenhet med begränsat förvaringsutrymme.
Buzzrack har ett kombinerat ställ med en väska på
TWINBUZZ • BuzzRack
[masterslider alias=”new-buzzybee-2″] [masterslider alias=”new-buzzybee-2-gallery”] [masterslider alias=”new-buzzybee-2-features”] [symple_heading type=”h2″ title=”OVERVIEW” margin_top=”20px;” margin_bottom=”20px” text_align=”left”] BUZZYBEE series offer convenient mounting, basic functions and...
Tyvärr känns det inte tillräckligt premium. Undrar därför om någon har testat att spänna fast en stor duffel på ca 140l på något av Thules cykelhållare?
Behovet att transportera cyklar finns hela året, men extra packvolym behövs bara ibland på sommaren. Några tips eller idéer?
Takbox går också bort pga förvaringsbrist.