trasig Alu-ram
Jaha, så hände det tillslut. Det som inte fick hända, min gamla pärla gick sönder. Jag slängde som vanligt upp henne på axeln när jag skulle upp till lägenheten, men plötsligt var bara sadeln kvar... Jag har ringt runt till div. svetsare här i stockholmsområdet, men ingen vill svetsa i en alu-ram.
Vad tror ni, vet ni någon som kan? Är det bara att göra sig av med den gamla kämpen - gud ska veta att vi haft många och långa stunder tillsamman - hon blev nog uppemot tio år. Inte en komponent orginal kvar - förutom just ramen... Och färgen som är sååå snygg.
Som ni ser så är det svetsen kring sadelstolpsfästet som gett upp. Två olika svetsar. Men även lite "gods".
*suck*
Tacksam för tips och kondoleanser...
Vad tror ni, vet ni någon som kan? Är det bara att göra sig av med den gamla kämpen - gud ska veta att vi haft många och långa stunder tillsamman - hon blev nog uppemot tio år. Inte en komponent orginal kvar - förutom just ramen... Och färgen som är sååå snygg.
Som ni ser så är det svetsen kring sadelstolpsfästet som gett upp. Två olika svetsar. Men även lite "gods".
*suck*
Tacksam för tips och kondoleanser...