Trek i Sverige?

Whyte

Ny medlem
Trek i Sverige?
Nagon som vet om Trek Fuel EX 8 -07 finns tillgangliga i Sverige an, och till vilket pris? Kollade Duells hemsida, men de har bara -06. Jobbar sjalv i butik i England och -07 EX serien ser riktigt, riktigt bra ut, sa jag tankte rekommendera kompisarna i Sverige. Har sjalv bestallt en EX 9.0...

Trek i Sverige?
Om jag känner duells rätt så kommer de modellerna i butik efter årsskiftet. Jag brukar få mina nya modeller mellan februari och mars. Men då är det oftast top of the line som elit 9.9 tex. Så d kanske händer att Fuel kommer tidigare...

Trek i Sverige?
Duells själva säger att de mesta i cykelväg för 2007 kommer tidigast i januari. Sen blir de väl lite försenade som vanligt. Några modeller finns dock redan men jag har inte koll på exakt vad det är.

Trek i Sverige?
Ganska stor prisskillnad mot har da, rekpris har ar £1500 for EX 8. Da far jag nog kopa en har och ta med over till polaren i Sverige.

Trek i Sverige?
Eller så köper polaren en kul cykel.

Whyte skrev:
-------------------------------------------------------
. Da far jag nog kopa en har och
> ta med over till polaren i Sverige.

Trek i Sverige?
Markus F: Har du testat EX 8? Vi har en testhoj har i butiken som jag har varit ute en hel del pa, och jag ar makta imponerad. Har inte varit sa fortjust i Fuel modellerna forut, men EX serien i ar klart forbattrad. Och prisvarda. I alla fall har.

Tillbaka
Topp