Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jeffsey kommer väl bara i 29? Kollat på 5010 också och den verkar intressant helt klartYt jeffsy
Canyon spectral
Sc bronson
Eller trialcyklistetnas favvo, 5010
Jeffsey kommer väl bara i 29? Kollat på 5010 också och den verkar intressant helt klart
Yt jeffsy
Canyon spectral
Sc bronson
Eller trialcyklistetnas favvo, 5010
Inte Spectral iallafall.Canyon får man väl inte droppa några 2m med...?
Inte Spectral iallafall.
Visa bilaga 440612
Är ju 150mm på dom så lär ju funka, eller e det något annat du tänker på?Canyon får man väl inte droppa några 2m med...?
Är ju 150mm på dom så lär ju funka, eller e det något annat du tänker på?
Alright :)Det är väl mest deras egna disclaimers jag tänker på, sen att spectral har viss tendens att gå av men det är kanske åtgärdat.
?Dom har inte förtjänat namnet spräcktral utan anledning.
Ja okej! Ska testa remedyn i gbg om några dagar så får se vad jag tycker :)Det kanske bör nämnas att Remedy är väldigt kort i storlekarna, jag hade nog kikat på något annat.
(Runt 3-4cm kortare reach jämfört med nya Slash t.ex)
Jag var jäkligt sugen på en Remedy när jag bytte cykel, men ville gärna ha något med lite mer progressiv geo (min gamla cykel var i princip lika lång, och jag ville ju ha en ny känsla).Ja okej! Ska testa remedyn i gbg om några dagar så får se vad jag tycker :)
Ja den e ju jävligt snabb i utseendet haha. Får se hur den kännsJag var jäkligt sugen på en Remedy när jag bytte cykel, men ville gärna ha något med lite mer progressiv geo (min gamla cykel var i princip lika lång, och jag ville ju ha en ny känsla).
Jag har inte provat någon remedy så jag kan inte säga något om hur den är cykla på, men den är jäkligt snygg!
(Och det är nästan lika viktigt)
170mm front travel e lite väl mycket, har inte den terrängen här hemma, men kanske går att gå ner i travel och behålla geometrin?Revel Rail ???
![]()
Självklart kan man gå ner lite. Däremot känns den mer som en ultrasmidig kortslagig stigcykel med lång slaglängd, så den är absolut inte fööör mycket även på enklare spår.170mm front travel e lite väl mycket, har inte den terrängen här hemma, men kanske går att gå ner i travel och behålla geometrin?
Revel Rail ??själv sugen på Remedy och liknande alternativ.. Läst mycket bra om Konas Process också, ska vara byggd som en tank och funka till det mesta.
Det är mycket pengar, helt sant :( Lite synd för den är sjukt trevlig. Ska bli nice att testa den i Järvsö nästa helg :)) Om nån vill testa den och är där då så får ni hojta till i liftkönSjukt balla! Jag önskar man kunde fått tag på en billigare alu-version bara, 4999 usd för den billigaste GX builden är för mycket för mig åtminstone, men kanske inte för TS :)