Faithless93
Ny medlem
Trial bike hjälp
Hej jag har för några dagar (snart 4 veckor, det är 2 veckors leveranstid) sedan beställt en Yaabaa 449 från www.koxx.se och den har fortvarande inte kommit fram och nu säljer dom inte produkten längre :/ . Ska ringa dom imorgon och fråga vad som har hänt med min beställning (har skickat mail för en vecka sen utan svar) om jag inte kommer få podukten så letar jag efter något annat.
Så jag undra om ni har några andra tips för nybörjar trial cyklar för upp till 5000kr. Kollade upp www.TartyBikes.co.uk och dom verkar bra fast jag vill ändå ha lite tips för storlek och så vidare.
M.V.H Jakob (bor i Malmö så det skulle vara kul att ha en affär i närheten inom ca 30km så jag kan bara gå/köra och köpa utan långa leverans tider). Svara snarast (har sportlov :D )
Så jag undra om ni har några andra tips för nybörjar trial cyklar för upp till 5000kr. Kollade upp www.TartyBikes.co.uk och dom verkar bra fast jag vill ändå ha lite tips för storlek och så vidare.
M.V.H Jakob (bor i Malmö så det skulle vara kul att ha en affär i närheten inom ca 30km så jag kan bara gå/köra och köpa utan långa leverans tider). Svara snarast (har sportlov :D )