trialcykel för nybörjare

trialcykel för nybörjare
klicka ind dej på swebikers hemsida o kolla med dom där.
Där finns det nog folk som kan hjälpa dej, om det inte finns någon här då dvs.

www.swebiker.se

trialcykel för nybörjare
klicka ind dej på swebikers hemsida o kolla med dom där.
Där finns det nog folk som kan hjälpa dej, om det inte finns någon här då dvs.

www.swebikers.se

trialcykel för nybörjare
Mod (20") är lite knasiga eftersom de knappt är cyklar, de är helt och hållet byggda för trial och inte för att cyklas på. Om du vill ha nytta av det du lär dig även på din riktiga cykel i skogen så tycker jag du ska satsa på en 26"-trial istället. Även om moderna såna förstås också är väldigt trialspecifika så är de åtminstone lite mer mountainbike än moddarna.

Någon specifik rekommendation låter jag bli. Det har hänt så mycket sedan jag försökte hålla på med det där med trial sist.

trialcykel för nybörjare
Jag tror första frågan du skall ställa dig är om du vill ha en cykel som även fungerar som lite lek och skoj utanför sektionerna eller om det bara är trial trial trial du vill köra.

För skillnaderna blir större och större och båda cyklarna har lite begränsnigar.

trialcykel för nybörjare
Ja du
Jag har en Dirt cykel och en XC cykel .. vid nyår blir det en DH cykel så trial blir nog för trial - 26 " det har jag nog tänkt också tänkt att betala för ca 6000-7000 .. får se det är ingen panik o köpa bara avvakta o se
tackar föra alla förslag o råd

trialcykel för nybörjare
Erik H är proffs stock uci hojar är ju inte alls bara gjorda för trial dom kan ju även brukas till XC å DH...

Men nu ska ja vara snäll i hopp om att moderatorena inte tar bort min länk som kan vara de bästa förslaget i denna tråden: http://www.tartybikes.co.uk/product.php?id=157

large_2005trex.jpg

Tillbaka
Topp