[Trivselcykling] Tråden för oss som inte mäter och analyserar

Mycken vind och sol. Utom när det regnade.
20231016_141444.jpg

Jag har varit ut i garaget och monterat tillbaka min cykeldator efter datorns semester på Mallis, räknas det som mätning?

Att kunna cykla och göra sina ärenden istället för att ta tunnelbanan är nog den mest underskattade formen av trivselcykling.

Däremot måste jag nog mäta och analysera lite på hur jag ska bli av med fartvobblet som uppstår när jag cyklar utan händerna på styret ?

IMG_6251.jpeg

Att kunna cykla och göra sina ärenden istället för att ta tunnelbanan är nog den mest underskattade formen av trivselcykling.

Den är svårt. Tycker att kunna cykla och göra sina ärenden istället för att står i kon med bilen är ännu bättre. Men är det mer eller mindre underskattat?

Däremot måste jag nog mäta och analysera lite på hur jag ska bli av med fartvobblet som uppstår när jag cyklar utan händerna på styret ?

Mitt vobbel började när jag monterade en korg på pakethållaren, jag skulle med vilja bli av med det, men jag vill ha korgen kvar ?

20230421_214729.jpg

Finn fem fel och vinn en resa
till Rysslands djupaste gruva.
Obs: endast dom tre första premieras.
2015-05-09_DSC7440.jpg

Bra försök men jag har själv svårt att trivas på cykeln på vintern. Ger det några månader innan jag slänger upp bilder här.
Nja, det var nog mest chockartat efter en månad i Spanien, jag brukar cykla hela vintern. I den mån det är vinter i Skåne. Med någon hänsyn till regn och blåst dock.

Tillbaka
Topp