Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag har varit ut i garaget och monterat tillbaka min cykeldator efter datorns semester på Mallis, räknas det som mätning?
Attans, då skrev jag i fel trådDet berör om du har tittat på siffror på datorn eller inte när du monterade den.
Att kunna cykla och göra sina ärenden istället för att ta tunnelbanan är nog den mest underskattade formen av trivselcykling.
Däremot måste jag nog mäta och analysera lite på hur jag ska bli av med fartvobblet som uppstår när jag cyklar utan händerna på styret ?
Visa bilaga 667865
Tjockisen fick lite luft idag, tacksamt med spår att åka i ?
Skönt väder för att vara i december ändå.Stångå promenaden Lkpg
Visa bilaga 668560
Suddmesen, Sveriges mest fotograferade fågel.Hejdå tråkmånsar!Visa bilaga 668773
Mycket trivselcykling i den bilden?Hejdå tråkmånsar!Visa bilaga 668773
Är det en påse frysta bullar?Varm chocklad och bullar-cykling idag... det var trivsel ?Visa bilaga 668879
? tinade frysta bullar såklartÄr det en påse frysta bullar?
?
Och rätt växel för tråden också. ?Varm chocklad och bullar-cykling idag... det var trivsel ?Visa bilaga 668879
Och rätt växel för tråden också. ?
Mycket trivselcykling i den bilden?Finn fem fel och vinn en resa
till Rysslands djupaste gruva.
Obs: endast dom tre första premieras.
Visa bilaga 669144
Mycket vår iaf. Jag längtar.Mycket trivselcykling i den bilden?
Bra försök men jag har själv svårt att trivas på cykeln på vintern. Ger det några månader innan jag slänger upp bilder här.Visa bilaga 678014
Trivselcykling. Dock var trevnaden sådär.
Nja, det var nog mest chockartat efter en månad i Spanien, jag brukar cykla hela vintern. I den mån det är vinter i Skåne. Med någon hänsyn till regn och blåst dock.Bra försök men jag har själv svårt att trivas på cykeln på vintern. Ger det några månader innan jag slänger upp bilder här.
Den används alltid som karta. Även i välkända trakter uppenbarar sig plötsligt nya vägar som man inte sett förut. GPS-funktionen är ovärderlig. ?Är detta verkligen ok i denna tråd? ?
Visa bilaga 678041