Trycka kläder i liten skala?

marr

Aktiv medlem
En kompis undrade om jag hade koll på om det finns något ställe att trycka cykelkläder på i väldigt liten skala?

Här hamnar det om ungefär 2 tröjor, antar att priserna inte får spåra ur hur mycket som helst, men god kvalite önskas säkert.

Vill minnas vi diskuterade detta för inte jättelänge sen, men hittade inte den tråden.

Någon som har koll på antingen tråden eller var man kan få ett par tröjor tryckta?

Jag kommer oxå ihåg tråden men inte namnet?
Man kan iaf customisera enstaka plagg hos endra i skottland, om det är prisvärt vet jag inte.

Öjag brukar trycka hos en kille som heter Peter Dahlberg och bor i Väjern. Han skickar säkert mer än gärna och han är billig också. Jag tryckte namn+lite reklam på en tröja för 200 kr senast. Jag kommer inte ihåg vad hans företag heter på rak arm men skicka pm om du är intresserad så kan jag kolla upp namnet:)

Vet inte exakt vad du menar med att trycka men jag har just beställt lite kläder från www.owayo.com. Fick först hem lite provkläder så jag fick känna på material och storlekar. Kändes seriösa men får se när de kommer, kläderna är skickade nu.

Johan A sa:
Vet inte exakt vad du menar med att trycka men jag har just beställt lite kläder från www.owayo.com. Fick först hem lite provkläder så jag fick känna på material och storlekar. Kändes seriösa men får se när de kommer, kläderna är skickade nu.

Nu är det ju inte jag som ska ha det med. Men jag antar det är "designa själv kläder" typ som trimtex klubbkläder fast i väldigt liten skala. Typ två-tre uppsättningar.

Tillbaka
Topp