Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det finns en GPX.
Gå tillbaka till själva turtipset. Under höjdprofilen finns en länk för att ladda ner gpx filen. Bara provat från webbläsare. Kanske svårt att hitta på mobilens webbläsare?Vad bra! Och hur får man ner den? Eftersom jag bevisligen är för dum för att lista ut det själv?
Funkar på äppelfån också.Gå tillbaka till själva turtipset. Under höjdprofilen finns en länk för att ladda ner gpx filen. Bara provat från webbläsare. Kanske svårt att hitta på mobilens webbläsare?
Tack! Precis, svårt att undvika asfalt. Många timmars studerande av Trafikverkets slitlager karta! Finns ju mycket grusvägar där ute i Södertörn men lite svårt att binda samman dom.Bra draget! Svårt undvika asfalt på en +70k rutt i länet.
Det måste varit någon bit som flippat. För jag kan ladda ned GPXen och ladda in den i komooot. (på dator då, inte på telefonen, men det borde ju inte spela någon roll)Skumt, detta var första gången för min del som en gpx-fil inte lirar i Komoot .
teamutangranser.se
teamutangranser.se
Skumt, detta var första gången för min del som en gpx-fil inte lirar i Komoot .
Taclk för bra tips!Här hittar ni fler tips på gravelrutter, både i Stockholm och övriga landet:
![]()
Gravelrutter - Team Utan Gränser
Här finns en samling av bra gravelrutter. Varje rutt har en egen sida där du får all information och kan ladda ner den. Vill du se en översikt över hela landet med 469 rutter, klicka här. På varje ruttsida finns också ett kommentarsfält, där kan man skriva om tips och tankar om rutten, ge...teamutangranser.se
Och tipsa gärna om fler rutter:
![]()
Ladda upp en Rutt - Team Utan Gränser
Sharing is Caring. Har du en trevlig rutt, som du tror andra skulle uppskatta? Dela med dig. I det här formuläret kan du både beskriva den, ta med länk till rutten och ladda upp bilder. Gör det.Tillsammans bygger vi en skatt av rutter så att alla kan njuta av vår fantastiska vägar och vår natur. […]teamutangranser.se