jocke_tuffing
Aktiv medlem
[Turtips] norsborg runt
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Kul att du hittat denna!Fungerar den här på CX eller krävs det MTB?
Får göra ett test helt enkelt och se om man kanske göra någon alternativ CX-dragning där. Bor i Gröndal, så en perfekt runda annars!Kul att du hittat denna!
Nä det är nog MTB som gäller. Om du hoppar över avsnittet i Gömmarskogen så kan det funka.
Om du från sjöns västra del kör orangeslingan fram till den långa spången kan du ta vänster ut på grusvägen/stigen och komma ut vid Kungens kurva. En bit asfalt för att sen hoppa på grusvägen och sen ansluta igen. Det funkar fint med bockastyre!Får göra ett test helt enkelt och se om man kanske göra någon alternativ CX-dragning där. Bor i Gröndal, så en perfekt runda annars!
Tog en sväng igår. Gömmaravsnittet var... lite väl stökigt för mig och mitt bockstyres nivå. Efter två rotsaltomortaler med klart godkänd höjd och en knix-spd-vält bailade jag och tog asfalten genom Glömsta i stället ;)Om du från sjöns västra del kör orangeslingan fram till den långa spången kan du ta vänster ut på grusvägen/stigen och komma ut vid Kungens kurva. En bit asfalt för att sen hoppa på grusvägen och sen ansluta igen. Det funkar fint med bockastyre!