UCI DHI WC 2019
Han körde en Commencal med Öhlins dämpare. Fet hoj! https://www.instagram.com/p/Bwui3qHAAVO/?igshid=nkkyz61zkex4
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
marr sa:mikipedia_ sa:Spännande idag igen!
Han Jeans nissen, åkte han på en Ancilotti?
Klebesberg eller nått sånt heter han.
Startgas sa:När det är lerigt så vet man att det är halt, när det är dammigt så är det inte lika beräkneligt. Enligt mig.
Erik O sa:Varför pratar vi inte mer om det här? Grymt rejs igår på en kul bana. Trodde pierron skulle få svårt efter Brunis åk men jädrar vilken satsning, sjukt imponerande.
Riktigt bra tävling förra veckan i Andorra också förresten.
Tom89 sa:Tycker det var jäkligt skoj att Brendan Fairclough kom så pass bra till :)
Tomcaten sa:Jag tyckte att Greenlands åk var grymt. Bruni med såklart men Pierron kunde lika gärna kraschat ut som han nästan gjorde i övre partiet ett par sek efter start.
Äntligen kom Brendog tillbaka och ett tag såg det ut som att Mick Hannah skulle göra samma sak så det var synd att han inte gjorde det.
Tomcaten sa:Det ser för mycket ut som lotto när Pierron kör. Påminner om en kaxig Remy Thirion som vann i Andorra för några år sedan.
Idag ser man knappt till Thirion och så tror jag med kommer att hända Pierron. De är bara flugor som är kortlivade.
Hatt av för Brendog som jag länge velat se komma tillbaka och Crash Bulldog men inte minst Minnaar som börjat värma upp nu=)
Med tanke på att han bröt ryggen för 2 år sedan är det rätt bra jobbat.Startgas sa:Tomcaten sa:Det ser för mycket ut som lotto när Pierron kör. Påminner om en kaxig Remy Thirion som vann i Andorra för några år sedan.
Idag ser man knappt till Thirion och så tror jag med kommer att hända Pierron. De är bara flugor som är kortlivade.
Hatt av för Brendog som jag länge velat se komma tillbaka och Crash Bulldog men inte minst Minnaar som börjat värma upp nu=)
Thirion har ju inte varit top 10 på länge, men han brukar väl alltid finnas med kring plats 30-15 tror jag. Och det är ju inte helt dåligt egentligen, även om jag knappt noterar att de åkarna med det tempot finns. :)
Mini_me sa:Erik O sa:Varför pratar vi inte mer om det här? Grymt rejs igår på en kul bana. Trodde pierron skulle få svårt efter Brunis åk men jädrar vilken satsning, sjukt imponerande.
Riktigt bra tävling förra veckan i Andorra också förresten.
Är sjukt kul att kolla på! Snabba banor - snabba fransmän - bra sändning på RedBull TV??
JesperA sa:Greg, riktigt tråkigt, så många race han är grön & så ett litet litet misstag & hela helgen förstörd
Fan, jag var så nära att ta Greenland men han brukar ju alltid göra något misstag när han grönar, aja kul att se iaf, skickade hojen rejält. Dom flesta hade 60kim/h i speedtrappen, Greenland hade över 65 :Dlarsaw sa:Hoppas på Greenland, han verkar på G och har alltid kört bra i VDS.
Dock känns grodorna oövervinnerliga just nu...
Mårten sa:Så trött på Warner och Claudio att jag nöjt mig med Cathrovision, resultatlistor, och sedan kollat F1-kval istället.
Kul med Greenland högst på pallen iaf!
moros sa:
marr sa:
Dricker du Madeira när du steker kantareller?Örjan Lax sa:marr sa:
Perfekt när man steker kantareller på hög värme, och smöret, oljan och madeiran skvätter hej vilt! ?
Nej.Ustzeust sa:Dricker du Madeira när du steker kantareller?Örjan Lax sa:marr sa:
Perfekt när man steker kantareller på hög värme, och smöret, oljan och madeiran skvätter hej vilt! ?
moros sa:Stekiga om man är 20-ish och toppåkare. Annars inte, ser ut som de kommer från julas 3 för 99 - ställ. Men visst, smaken är delad och allt det där. Har hört att det finns de som inte gillar kantareller
marr sa:
Paco sa:marr sa:
Näe