Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
fixat@Spacekitty du har startat tråden va? Kan du inte ta bort "2023" så kan vi bara mata på här?
Jaha. Hur gick det?
Har hört att hon är 16 eller 17 så då lär hon ju vara junior några år till.Intervju med Ella Svegby
Är det nån som vet om hon kommer vara junior nästa år också? Jag hoppas det i alla fall, det kan vara tufft annars att försöka slå sig in bland eliten.
Ella har ett år till i junior. I downhill har man bara två år i junior, sedan elit. Sasha och Erice som slog henne igår går upp i elit nästa år.Intervju med Ella Svegby
Är det nån som vet om hon kommer vara junior nästa år också? Jag hoppas det i alla fall, det kan vara tufft annars att försöka slå sig in bland eliten.
Helvetiskt dyrt....Är det Max sportpaket för 260 kr/månad som gäller om man vill se?
Har Eurosport 1 men de verkar bara sända damernas XCO.
Verkar som att de flesta gick på en smäll på varv 5.Gick helt ok för Jenny i helgen. Kanske lite optimistiska öppningar, hon verkar gilla ligga i tät? Trodde hon skulle bonka helt på sista varvet men hon höll ihop det![]()
Ja jag har inte startat ett abonnemang i år. Jag vill bara kolla på xcc och xco. Fan ska jag betala så mycket för massor av saker jag inte vill ha.Helvetiskt dyrt....
Det är just det som är problemet. Man har ju redan flera stream-tjänster och det funkade fint förra året med det som var då..eller med GCN+ för 60kr i månaden. Men detta är ju löjligt. Hoppas det kommer ett pay-per-view alternativ isf. Kan lätt tänka mig att betala 50-75spänn för att se en DH-tävlingJa jag har inte startat ett abonnemang i år. Jag vill bara kolla på xcc och xco. Fan ska jag betala så mycket för massor av saker jag inte vill ha.
Ja. Det är det jag lyckats googla till mig iaf i och med nedläggning av Discovery+.DH i helgen! Är fortfarande enda sättet att följa det med Max + sport tillägg?
Tiz-cycling är det har jag för mig.Brukar även finnas någon fulstream (olaglig) under racet. Kolla Pinkbike kommentarer på artikeln om racet typ så brukar någon ha delat url.
Noterade samma sakU23 brukar sändas på Youtube, men idag hittar jag inget?
Är det bara XCO'n som sänds kanske?
XCO för u23 verkar heller inte ha sänts, brukar kunna se den på Discovery tidigare också men inte nu i helgen.U23 brukar sändas på Youtube, men idag hittar jag inget?
Är det bara XCO'n som sänds kanske?
Junior downhill togs bort från youtube i juni och då gick det ut nåt meddelande från WBD, men jag läste bara andrahandsuppgifter och vet inte om xc nämndes. Men U23 xc visas inte nånstans vad jag kan se. Sorgligt.Samma idag, jag kan inte hitta något om U23-racet på Youtube, eller i Discovery+.
Någon som vet om det går att se någonstans? Vi har ju minst 3 svenskar med så det vore ju kul o titta.
Tydligen ska VM sändas XCO U23 sändas iaf. Det är ju alltid något.Junior downhill togs bort från youtube i juni och då gick det ut nåt meddelande från WBD, men jag läste bara andrahandsuppgifter och vet inte om xc nämndes. Men U23 xc visas inte nånstans vad jag kan se. Sorgligt.