Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vilken skitkommentar.Skönt ändå att Pogačar tvålade dit trumpanhängaren
Bra svar av snubben som fäller osmakliga kommentarer om kvinnor i var och varannan trådVilken skitkommentar.
Fjantskalle, har jag aldrig gjort, bara om dumma Happyiter som digsjälv !Bra svar av snubben som fäller osmakliga kommentarer om kvinnor i var och varannan tråd
Nä, han var tydligen rätt kass. Persade med 1:44 i lördags.Ah, här hittade jag en som nog är mer relevant. Verkar vara en Pogacar som har KOM:en. Någon som vet om han är nå bra?
Visa bilaga 797958
Visa bilaga 797957
Sådär (och värre) har han väl gjort alltid.Va i hela friden försiggår här? Jan-Willem van Schip på attack i Holland runt. 35cm lång vinklad styrstam så hoodsen hamnar i lagom tempoposition. Har han hittat ett kryphål i regelverket? Kan va det fulaste jag sett sen Froome satt på ramen o trampade. Sorry för dåliga bilder, skärmdumpade från film.
Visa bilaga 799049
Visa bilaga 799050
Film https://www.facebook.com/share/r/1SphjC8ccb/
Sådär (och värre) har han väl gjort alltid.
Jag önskar jag hade gratis cyklar för jag hade velat prova ett sådant konstigt bygge. Det ser snabbt ut.
Ok, detta var första gången jag såg honom o hans skapelse.
Det är väl bara att prova valfri tempocykel? Den där bastarden är nog ändå förbjuden inom en inte alltför avlägsen framtid.
Läste andrahandsinfo om att det var ”non compliant bike” och man kan ju anta att det är styret.Visa bilaga 799099
Känns väl inte orimligt att det var pga styret?
Vore det inte bättre att inspektera och diska cyklister _innan_ start än efter ? Annars kommer de kunna påverka loppets utfall (även om de inte vinner / får en framskjuten placering)Läste andrahandsinfo om att det var ”non compliant bike” och man kan ju anta att det är styret.
För övrigt blir han diskad till höger och vänster när han kör velodrom. En riktig dåre, men en rolig dåre.
Tydligen var det inte styret av nån anledning, utan den bakvända sadelstolpen som fick UCI att gå i taket. Borde blivit diskad två gånger.
Hör väl kanske mer hemma i fula cyklar-tråden
Visa bilaga 799123
Hör väl kanske mer hemma i fula cyklar-tråden![]()
Att köra den där borde ju rendera lång avstängning pga bristande respekt för sporten.Tydligen var det inte styret av nån anledning, utan den bakvända sadelstolpen som fick UCI att gå i taket. Borde blivit diskad två gånger.
Visa bilaga 799123
Tydligen var det inte styret av nån anledning, utan den bakvända sadelstolpen som fick UCI att gå i taket. Borde blivit diskad två gånger.
Visa bilaga 799123
Om landsvägscyklar sett ut så där hade jag aldrig börjat cykla. Han borde blivit diskad en tredje gång också pga bristande respekt för sporten.
Vår tids Graeme Obree.Att köra den där borde ju rendera lång avstängning pga bristande respekt för sporten.
Vår tids Graeme Obree.
Pionjär, rebell, förebild.
Ned med UCI! Ned med Velominati!
Oklart varför. UCI har inte varit specifika. Annat än att det är en sadelstolpe som inte ser ut som den ska typ.Finns det regler för stolpar? Jag trodde att enda regeln var att sadeln måste vara bakom vevlagret, som är fallet här.
Kan det ha att göra med att de nitiska UCI-kontrollanterna mer hänger på tävlingar där proffsen tävlar?Jag tävlade hela 2015 med felvänd stolpe. Ingen som hade några synpunkter då. På den tiden var det 44 cm styre som gällde...
Visa bilaga 799149
Det stämmer inte. De mest nitiska kontrollanterna är alltid de på U6-dagars...Kan det ha att göra med att de nitiska UCI-kontrollanterna mer hänger på tävlingar där proffsen tävlar?
Där du då alltså inte använde cykeln på bilden ovan? Eller fanns inte aktuell regel då du använde den, i vilket fall det å andra sidan hade varit lite konstigt att dra upp den.Det stämmer inte. De mest nitiska kontrollanterna är alltid de på U6-dagars...
Borde dock vara följande regel van Schip brutit mot:
"The seat post (8) must be able to fit entirely within its own rectangular box of 80 mm width."
Visa bilaga 799150
Inte de största loppen, men ändå imponerande.Bra form på Magnier. 12 segrar på en månad.
Visa bilaga 799266