Umeå. Nu med snö.

JojjeM

Aktiv medlem
Umeå. Nu med snö.
Umeå bestämde sig för att haka på den rådande trenden med snö.
Här kommer några strån till bildstacken från dagens lunchtur.

/Johan
1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

9.jpg

91.jpg

92.jpg

93.jpg

95.jpg

96.jpg

97.jpg

98.jpg

Umeå. Nu med snö.
Även jag bor i umeå, går skola i vännäs och bor i hörnefors så jag paserar genom stan varje dag..
i vännäs ligger 10 cm snö på backen! Här i hörnefors är det lite sämre med varan, bara nån cm vit snö på marken.

Turen ser ju otroligt fin ut, var är det du har varit?
Har bara hållit mig i skogarna här runt hörnefors när jag har cyklat, men kanske tar in munin till stan nån dag för att se nånting nytt..

Har inte testat snö på riktig muni, men nu jävlar ska jag ut så snart orkar!

Umeå. Nu med snö.
Slänger in en lågoddsgissning på var bilderna kommer från. Ser ut som Röbäcks motionsspår.

/Robert
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
En glad Umeåbo som gillar snö

Umeå. Nu med snö.
Helt riktigt Robert. Det är Röbäcksskogen (var det någon tjuvkik i signatur inblandad :-)?).
Det finns massa stigar och vissa av dem är motionsspår så de kommer snart att vara reserverade för skidåkarna men då är det ju för mycket snö för att hoja i alla fall.
Tack annars för bildkomplimanger :)

Ileberg: låter hardcore att köra Muni i skogen vintertid.

/Johan

Umeå. Nu med snö.
Åhh, vackra bilder!

Här i Övik ligger det ungefär lika mycket snö på backen nu också. Är snorhalt efter vägarna kan jag ju säga. Var mer än spännande att ta sig hem efter jobbet. (idag är jag faktistk glad att jag slapp köra hem lastbilen till garaget...)

Tyvärr så försvinner väl snön om nån dag men njut tills dess, själv ska jag vänta på vevlager innan jag kan prova på snöcykling för denna sessong...

Umeå. Nu med snö.
Usch och fy inte snö... Misstänkeratt det har att göra med att jag bor relativt långt söderut (Uppsala). Det brukar mest bli blask för hela slanten, då kan det vara tycker jag. Nä vår ska det va! Tror ni att man kan skicka in nån slags protestlista till SMHI? ;-)

Tillbaka
Topp