Umeå-tråden

Umeå-tråden
Grusove: Mm, hoppas det bara en ytlig blödning, brukar gå tillbaka på ett par dagar då. Funäsdalsfjällen lät roligt. Cykling eller vandring?

Umeå-tråden
Quid: Blir lite av båda. Kommer därifrån ursprungligen så jag tänkte tillbringa större delen av semestern där. Ska försöka knåpa ihop nån RR under tiden.

Umeå-tråden
Hej mates! I have a small question about suspension fork. Can somebody give a good address for service, in my specific case looking forwards to fix Manitou R7 Absolute fork. I had a bit problems with that in Malmö.

Umeå-tråden
Are you from Malmö? Mine fucked up fork was repaired by Pelle from Övik. I striped thread in the fork where you attach brake holder.

What´s up with yours?

Umeå-tråden
Actually I'm from Latvia, it just seams that I am moving to live in Umeå. I was living close to Malmö last year, as well as in Uppsala before move up here.

Problem is, that fork is losing air pressure to fast, and I have to pump it everyday, before leaving for a training. Usually every service is keen to fix road bikes, but when it comes to something closer to XC, the problems starts. And I don't plan to go to Latvia so soon, where shouldn't be problems and it would be cheaper either.

Umeå-tråden
Ah OK, hmm, there are some stores like Intersport and Team sportia they have service too, but I haven't tried them yet. And there suppose to be aonther one downtown, I can check with friend. This sounds like the air is leaking from somewhere, maybe only sealings need to be changed?

Good, then the happy team would be extended :)

Umeå-tråden
Hej quid,
how is your lårkaka doing? I just got back from work, so I'm not sure I will bike today, I still have to go back and finish something. Maybe I will leave it for tomorrow.

Will there be anybody biking tomorrow?

Umeå-tråden
najkn skrev:
-------------------------------------------------------
> Hej quid,
> how is your lårkaka doing? I just got back from
> work, so I'm not sure I will bike today, I still
> have to go back and finish something. Maybe I will
> leave it for tomorrow.

The lårkaka is blue, green and purple. No riding for me this weekend.

Umeå-tråden
Auu doesn't sound good quid, hope it doesn't turn all the rainbow colors and gets ok soon.

I biked from sofa today through the France :) I think I will go tomorrow depending on the weather, not much energy left today.

Kalvis, Cortina hope you had good rides.

Vi hörs

Umeå-tråden
Ou yes najkn! It wasn't really mtb ride, but still was good. Much better than to find somebody who could fix fork in Sweden! :D

Anyway I am going out also tomorrow. ;)

Umeå-tråden
I just wake up. If I am going to join you, what kind of courses you are planning to take? Simply I don't want to change tires on my bike. At the moment I have 26 x 1.35 on.

Umeå-tråden
Sounds like a nice ride, did you take the trails we used to take last summer?

Tisdag imorgon, happyride någon?

Nu har ni ju precis kört Umåker/Hässningeberget/Röbäck, så vi kanske får köra ngt annat? Jag kör gärna vilket som, mtb-suget är stort efter en vecka på racern.

Umeå-tråden
Cyklar gärna imorgon. Hässningberget står inte så högt i kurs hos mig, men gärna Umåker/Röbäck, om inte helgcyklisterna redan lessnat på stigarna där.

Umeå-tråden
Jon, you should ask admin not to let you on this website untill you recover :) I can imagine how you feel...but to make you feel better i can tell ya, this summer the biking is really sucks, no fun anymore all those f...g mosquitoes and broms...did it help a bit?

Now for the others (Jon better stop reading here:) I might be up for ride tomorrow. Yes we biked the same trails as the last summer, although, I still remember some stretches, that I cannot find now and I don´t fricking know where exactly are they. Röbäck is quite chaotic to remember for me. Since there are not many options, i wouldn´t mind to bike it again.

Umeå-tråden
If no other suggestions, something like 19.00 at the soccer playground in Röbäck? Or do we go other way around and start in Umåker? I´m very undecideable guy sorry :)I guess we could play around a bit in Röbäck there are many connections between the trails.

Umeå-tråden
Förlåt om jag drog iväg quid, det var verkligen inte meningen att hänga av någon!

Tanks for a very nice ride in excellent weather, I will add some pictures later, when I'm slightly less tired :)

/självkränkt

Umeå-tråden
Tack alla for idag :)

Quid, actually it wasnt that bad choice for you to turn, then the brutal ride started :) Marran the pacemaker put us down :))) I think soon we will have to get motorbikes to catch up :D

And I did not that much guiding, have to explore Röbäck more, the shortcuts are inviting, but I´m not sure I will ride before I head down south to sweet home, so maybe these are projects for later summer.

Ha det bra

Umeå-tråden
marran skrev:
-------------------------------------------------------
> Inte omöjligt, när? Det verkar bli varmt
> imorgon, för varmt för street på dagen iaf tror
> jag

Hehe.. Varmt lär det bli.. Jag ska på middag hos en polare kl 17, tänkte försöka vara hemma 16 eller i alla fall bege mig hemåt med bilen då. Ska nog ta cykeln på bilen i och med att jag ska med några flyttlådor mot västerslätt ändå.. Tänkte kanske hojja mellan, tja, tolv och fyra beroende på om någon annan vill med?

Tillbaka
Topp