Hur hamnade vi här?
Hur som helst. Nästan alla killar reagerar likadant. Ställ två alldagliga till snygga killar framför honom som kysser varandra ordentligt, så tittar han bort. Om det sen är äckel, avsky, eller ilska, är ganska ointressant. Ställ två alldagliga till snygga brudar där med samma övning, kommer han eventuellt försöka få det att se ut som om han inte stirrar. Sluta titta? Nej fan, han vill ju vara med.
De flesta brudar är inte lika fördömande när det kommer till killarna, och tjejerna hamnar på ungefär samma nivå. Vi killar är helt enkelt mycket hårdare indoktrinerade i att homosexualitet mellan killar är "fel", om det sen är för att vi själva inte kan tänka oss att ta del, eller om det är någon rädsla för grupptryck... ingen aning. Men det är helt klart tuffare för en kille än en att informera sin omgivning om att han/hon är homo/bi-sexuell.
Själv har jag haft ett par olika förhållande med brudar som varit bi, eller "try-sexuella". (Try-sexuell, närmast nyfiken, och "måste" testa allt.) Ända gångerna det ställer till det är när hon tjatar till sig trekanter, Jag menar, om jag får två brudar, är det inte mer än rätt att hon får prova två killar, men i den situationen har jag skitsvårt för att... komma igång. Jo, och så självklart, får jag inte vara med när hon sexar till det med väninnor, blir jag lite svartsjuk.
Som sagt, inte helt säker på hur vi hamnade här, men det är lite Happy typiskt att trådarna spårar...
B!