Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag är för gammal för att lära mig köra med så glesa steg. 44-10/44 är smärtgränsenMullet ftw! Jag körde 46-10/51
Problemet är att jag tänkte göra en svål-variant efter att jag sålde min emonda och köra Boone på landsvägen också![]()
Haha nä iofs, men begreppet snål-variant med 1 cykel försvannJag förstår inte, är det något dåligt?
Har du en body för XDR extra?Insåg det, men för sent....
Så nu har jag en extra hub![]()
Jag köpte ju den till zr1 innan jag insåg att det inte passade så det får jag sälja eller lägga på hög.Har du en body för XDR extra?
Jag köpte ju den till zr1 innan jag insåg att det inte passade så det får jag sälja eller lägga på hög.
Ja, om det är för xdr får jag hålla utkik efter annonsen.Jag köpte ju den till zr1 innan jag insåg att det inte passade så det får jag sälja eller lägga på hög.
Den låg redan på posten då..Jag förstår intw riktigt hur det kunde hända efter min mattelektion.
Jag är på tjänsteresa nu men kan skicka ett meddelande när jag kommer hem, så kan du köpa denJa, om det är för xdr får jag hålla utkik efter annonsen.