Upphittad Ideal Megisto! (Umeå/Västerbotten)

shuffle

Ny medlem
Jag hittade en silverfärgad Ideal Megisto på väg till jobbet imorse. Den har fina komponenter men jag tror att den kan ha varit borta ett tag med tanke på hur den är sliten. Jag ringde försäkringsbolaget i och med att det satt en klisterlapp på men utan resultat.

Om du blivit bestulen på den eller känner någon som blivit det hör av er, jag har försäkringsnumret.

Cykeln hittades i Umeå och mest troligt har den stulits här.

mvh / Jonas

shuffle skrev:
-------------------------------------------------------
> Nu är det inlämnad till hittegodsavdelningen
> iaf.

Då är den borta för evigt...

om ingen hämtat upp den på 2mån är den väl din om jag inte mins fel... har för mig att det var ngt sånt för polaren :)

s, va?

Pär; jo det är nog så. Min pappa har envisats genom åren att ta hem ett par cyklar som han har hittat, lämnat in varpå ingen hämtat ut. Samma argument varje gång;
Nä men den förra var inte så här bra, den kommer jag att använda varje dag (my ass)
Han cyklar fortfarande på sin Monark -76.

Ifall den här inte hämtas ut av sin rätta ägare finns det en chans att jag tar hem den och fräschar upp den till pappa. Den hade ju fina komponenter t.o.m. Risken finns nog att oavsett hur mycket bättre cykel han har tillgänglig använder han sin Monark, men jag klandrar honom inte för det, utväxlingen på den Monarken är inte att leka med, två tramptag så är han ju framme på jobbet :-)

/ Jonas.

Tillbaka
Topp