Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Mm men vid 9 frukosten, 11 kaffet och vid 13 lunchen dansar råttorna.staine sa:Jag antar att området är rejält bevakat med övervakningskameror. Då har ju vakterna som befinner sig i området goda möjligheter att gripa tjuven snudd på på bar gärning. Så det är väl ganska lugnt då
Man kan applicera en Colnago-dekal om man vill.Miss Lycka sa:Köp någon lämplig cykel på Biltema och räkna med att det finns någon cykeltjuv som ratar den.
Eller så tar man och lackar om den i stil med Mapeitröjorna.JTF sa:Man kan applicera en Colnago-dekal om man vill.Miss Lycka sa:Köp någon lämplig cykel på Biltema och räkna med att det finns någon cykeltjuv som ratar den.
GoranS sa:Eller så tar man och lackar om den i stil med Mapeitröjorna.JTF sa:Man kan applicera en Colnago-dekal om man vill.Miss Lycka sa:Köp någon lämplig cykel på Biltema och räkna med att det finns någon cykeltjuv som ratar den.
GoranS sa:Det mesta slår Mapeifärgsättningen i mina ögon!
Konkret sa:GoranS sa:Det mesta slår Mapeifärgsättningen i mina ögon!
Mapeifärger är ju fräschaste stallkläderna någonsin!
Finns säkert replikor att köpa någonstans för 90-talsnostalgikerna. Se bara till att hålla er borta från mina cykelvägar. Är så jobbigt att behöva stanna och tömma maginnehållet i diket. ;-)Oskar sa:Konkret sa:GoranS sa:Det mesta slår Mapeifärgsättningen i mina ögon!
+1, går inte att överträffa.
GoranS sa:Finns säkert replikor att köpa någonstans för 90-talsnostalgikerna. Se bara till att hålla er borta från mina cykelvägar. Är så jobbigt att behöva stanna och tömma maginnehållet i diket. ;-)Oskar sa:Konkret sa:GoranS sa:Det mesta slår Mapeifärgsättningen i mina ögon!
+1, går inte att överträffa.
GoranS sa:Nähä du. Det står ju klart och tydligt vad användningsområdet är och det inkluderar inte cykellås, så den går inte att använda. ;-)Konkret sa:
Bara för att vara tydlig, seriositeten i mitt inlägg var noll.NAnders sa:GoranS sa:Nähä du. Det står ju klart och tydligt vad användningsområdet är och det inkluderar inte cykellås, så den går inte att använda. ;-)Konkret sa:
Nu behöver ju inte armeringsstål ha samma egenskaper som stålet i ett bättre bygellås - men om detta vet jag inget. Någon som har erforderligt antal högskolepoäng i konstruktionsteknik eller metallurgi som vågar fylla i?
Uppsala har tydligen en såsse som kommunalordförande så det måste vara så.staine sa:Tvivlar dock starkt på att det är heroinrökande ensamkommande som med vinkelslip och +ANNAT ger sig på dyra cyklar i parti och minut...
NAnders sa:GoranS sa:Nähä du. Det står ju klart och tydligt vad användningsområdet är och det inkluderar inte cykellås, så den går inte att använda. ;-)Konkret sa:
Nu behöver ju inte armeringsstål ha samma egenskaper som stålet i ett bättre bygellås - men om detta vet jag inget. Någon som har erforderligt antal högskolepoäng i konstruktionsteknik eller metallurgi som vågar fylla i?
staine sa:Men vem vet tänk om heroinrökarna tom förebyggde brott. Tjuvarna vill inte ha vittnen. Plus att rökarna drog till sig väktare och polis. Nu kan tjuvarna härja lite mer i lönndom.