Uppställning Sundsvall!

dr-rave

Medlem
Uppställning Sundsvall!
Vilka ska med på en tur i helgen i Sundsvall?
Vi tar den dag som passar bäst, jag är anpassningsbar men just nu ser det ut som det blir bäst väder på söndag.

Uppställning Sundsvall!
dr-rave Skrev:
-------------------------------------------------------
> Aha, jag som trodde det loppet var för kärringar
> ;).
> Någon annan som hänger med på en runda i skogen?

Så du säger att jag är en kärring alltså....??

Uppställning Sundsvall!
jag blir sundsvalls bo från mitten av augusti, har fått en tjänst på mitthögskolan, och då hänger jag gärna på.

/jonas

Uppställning Sundsvall!
SL-9: Nejdå då hade jag sagt att det ÄR för kärringar, jag sa ju bara att jag trodde :).
barefoot: Ja alnötrampen är ett lopp som går alnön runt. Om jag inte minns helt fel så är det ca 4 mil totalt varav 100% är på landsväg.

/Rickard

Uppställning Sundsvall!
tja.
finns det mtb banor i sundsvall el närhet? vilken skog kör ni i? håller på att flytta hem till norrland (från scotland & nya zealand) igen, vill veta var man beger sig med hojen härikring. har hört att åre har grym downhill/crosscountry, äre sant och isåfall varför hör man inget om aktiviteten nånstaaaaans?

tackar tackar/ maria

Uppställning Sundsvall!
Maz: I Sundvall finns det ganska mycket skog och stigar som man kan nyttja för MTB. Några banor finns väl inte utan det är vanliga stigar man använder sig av. I Åre ska det enligt vad jag hört vara grymt MTB-före, jag har inte själv varit där men jag är sugen på att bege mig dit någongång.

/Rickard

Uppställning Sundsvall!
Vi provar igen. Är det någon som ska med ut på en sväng på söndag (040613)?
Tänkte isåfall att vi kan utgå ifrån norraberget och arbeta oss ut mot skönviksberget så ni får se det.

/Rickard

Uppställning Sundsvall!
Har lovat döttrana en dag på norra! Det var något grejs där uppe,med ponny ridning och något annat skit!=) Hör med Ronny,han följer säkert med!

/Fredde

Tillbaka
Topp