Utflykt i Åkerstyckebruk med SCK lör 15/10
Nu till helgen så kommer ngr. från Södertälje CK att åka bil till Åkerstyckebruk för att cykla lite Sörmlandsleden mm. Vi har med oss en eminent stigfinnare som varit där flera gånger förut. Vi kommer även att ta med oss kartor ifall vi behöver dela upp oss i 2 grupper. Turen kommer att korsa stället där vi har bilarna så att man kan kliva av ifall dagen känns tung. Tempot ska vara distans tempo. Men som vi alla vet så kommer pulsen att ligga högre det är ju så jäkla kul att köra fort på bra stigar. SJÄLVKLART KOMMER VI ATT VÄNTA IN ALLA SOM ÄR MED I GRUPPEN vi kör aldrig ifrån ngn. Temat är KUL PÅ CYKEL! Hoppas att många vill följa med på en kanon tur. Förra helgen när vi hade vår årliga utflykt i Nykvarn så var vi drygt 20 och delade upp oss i 2 grupper, det gick jätte bra. Nu till helgen tror jag inte att vi blir så många från klubben. Jag räknar med att vi kanske bara blir ca 5-6 stycken. Ni kan nå mig på tel. 0708-15 98 44 ni kan även gå in på www.sodertaljeck.com under "Diskuterat"