NotReallyGunde
Aktiv medlem
UTU 2022 23-27 Juli
Håller redan på att fundera vilket lufttryck jag ska köra på. Schwalbe Pro One med slang är givna och är redan hemma i garaget, varsamt inkörda i Italien.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Står 51 nujag skickade in en föranmälan vid 5:45 och då fanns det 17 platser kvar.
okej, tänkte att startnumret var en indikator om hur många som bokat sigStår 51 nu
Najs, blir sömnlöst i skogen.jag skickade in en föranmälan vid 5:45 och då fanns det 17 platser kvar.
En herre från Västerås är såpass sugen att cykla att han anmält sig två gånger.
Kan också vara en önskan om att cykla ensam – köpa upp alla platser för att slippa motcyklister liksom.Två varv eller vänder i målet och kör det baklänges tillbaka? Beslutet behöver inte tas direkt förvisso.
Ser ut att vara 52 platser kvar.31 platser kvar.. oj oj oj och inga norrmänn?? de kanske inte tycker det är lika exotiskt som oss :)
Men hur kul är det att först åka till Sverige, cykla hem, cykla bort igen, och sedan få åka hem igen?31 platser kvar.. oj oj oj och inga norrmänn?? de kanske inte tycker det är lika exotiskt som oss :)
Finns det anmälda som inte dyker upp i listan över anmälda cyklister?!
va skumt.Finns det anmälda som inte dyker upp i listan över anmälda cyklister?!
Den ena anmälan är min egen. Den andra är tydligen en födelsedagspresent...En herre från Västerås är såpass sugen att cykla att han anmält sig två gånger.
GÖTT 2 st anmälda! Guleböj till demMen hur kul är det att först åka till Sverige, cykla hem, cykla bort igen, och sedan få åka hem igen?
Jag tycker UTU låter jobbigt som det är, och då har jag 1 km till startplatsen…
Det var mig en fin present!Den ena anmälan är min egen. Den andra är tydligen en födelsedagspresent...
Semestern är planerad utefter detta :) familjen är chanslösaDet va på håret men hann precis anmäla mig innan jag hann fråga om lov till mig själv och resten av familjen.
Tyvärr kan jag inte betala för min bank är trasig. Räknar dock med att det löser sig inom kort.
Respekt, men du har startat lite för tidigt!Anmäld och klar!
Ok jag överdrev. Endast anmäld. Men ganska färdig pga Finlandskryss i helgen.Respekt, men du har startat lite för tidigt!
Och jag gjorde anmälan något bakis, efter svensexa, not min egen men i alla fall.Ok jag överdrev. Endast anmäld. Men ganska färdig pga Finlandskryss i helgen.
Man ska ju ladda med rödvin har jag hört av en Youtuber.Tror att det är bättre att anmäla sig bakis än att cykla loppet bakis.
Var du fortfarande vuxentrött i natt?Och jag gjorde anmälan något bakis, efter svensexa, not min egen men i alla fall.
Äh, youtubers är bara posörer. Gör aldrig något utan det är bara en massa snack. Dessutom säkert sponsrad av ngn rödvinsproducent.Man ska ju ladda med rödvin har jag hört av en Youtuber.
Finns en från Järvsö med :)Finlandskryssarn verkar vara den ende som fyllt i namnet bakvänt :-)
Ser verkligen fram emot att äntligen få cykla genom Hell! Har passerat stället förut, men då var cykeln bara på biltaket ;-)Finns en från Järvsö med :)
MEn funderar på om det inte är doping att hete Hell, då vi ska igenom Hell??
Rundan borde heta To Hell and back
Ser fram emot att få skicka bild från helvetet till mamma som är djupt troende katolik :)Ser verkligen fram emot att äntligen få cykla genom Hell! Har passerat stället förut, men då var cykeln bara på biltaket ;-)
ett hell-vetes jäkla tryckVad ska man ha för däckstryck?