Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
NickPick sa:Är det något slags försäkringsbedrägeri vi talar om? En triangel är ju inte en hel cykel...?
Ska den råka försvinna från låst plats?
devmonkii sa:Funderar på att sälja min RS Pike rct3 150mm 2018, tagen från en yt jeffsy cf. Någon aning om rimligt andrahandsvärde? Den har gått en säsong, ca 20 timmar.
saarela sa:devmonkii sa:Funderar på att sälja min RS Pike rct3 150mm 2018, tagen från en yt jeffsy cf. Någon aning om rimligt andrahandsvärde? Den har gått en säsong, ca 20 timmar.
Det var en väldigt kort säsong!
Rullat max 10 mil - alltså inte nya?eucalyptus sa:Om man skulle vilja sälja dessa delar, helt splitternya och rullat max 10 mil. Komplett grupsats till en gravelcykel med vevarmar i kolfiber.
Vad skulle det kunna vara värt? :)
Lejon sa:Rullat max 10 mil - alltså inte nya?eucalyptus sa:Om man skulle vilja sälja dessa delar, helt splitternya och rullat max 10 mil. Komplett grupsats till en gravelcykel med vevarmar i kolfiber.
Kombo sram-reglage och shimano-ok - funkar det?
Om det alltså är nästan nya komponenter och allt lirar ihop skulle jag betala kanske 3500- 4000kr om jag letade just efter nåt sånt.
marr sa:Lejon sa:Rullat max 10 mil - alltså inte nya?eucalyptus sa:Om man skulle vilja sälja dessa delar, helt splitternya och rullat max 10 mil. Komplett grupsats till en gravelcykel med vevarmar i kolfiber.
Om det alltså är nästan nya komponenter och allt lirar ihop skulle jag betala kanske 3500- 4000kr om jag letade just efter nåt sånt.
Ser väldigt knasigt ut med sram/shimano kombo.
marr sa:Ser väldigt knasigt ut med sram/shimano kombo.
Spacekitty sa:marr sa:Ser väldigt knasigt ut med sram/shimano kombo.
Går det ens att använda tillsammans? Olika bromsvätskor.
eucalyptus sa:marr sa:Lejon sa:Rullat max 10 mil - alltså inte nya?eucalyptus sa:Om man skulle vilja sälja dessa delar, helt splitternya och rullat max 10 mil. Komplett grupsats till en gravelcykel med vevarmar i kolfiber.
Aaa de är knasigt, men gruppsatsen såldes som sådan :P Kom monterat som sådant på cykeln
marr sa:eucalyptus sa:marr sa:Lejon sa:Rullat max 10 mil - alltså inte nya?eucalyptus sa:Om man skulle vilja sälja dessa delar, helt splitternya och rullat max 10 mil. Komplett grupsats till en gravelcykel med vevarmar i kolfiber.
Aaa de är knasigt, men gruppsatsen såldes som sådan :P Kom monterat som sådant på cykeln
Vad är det för hoj?
eucalyptus sa:marr sa:eucalyptus sa:marr sa:Lejon sa:Rullat max 10 mil - alltså inte nya?eucalyptus sa:Om man skulle vilja sälja dessa delar, helt splitternya och rullat max 10 mil. Komplett grupsats till en gravelcykel med vevarmar i kolfiber.
Vad är det för hoj?
En Scott gravel Addict 10 - 2018.
NickPick sa:eucalyptus sa:marr sa:eucalyptus sa:marr sa:Lejon sa:Rullat max 10 mil - alltså inte nya?eucalyptus sa:Om man skulle vilja sälja dessa delar, helt splitternya och rullat max 10 mil. Komplett grupsats till en gravelcykel med vevarmar i kolfiber.
Vad är det för hoj?
En Scott gravel Addict 10 - 2018.
Jag tror det är SRAM force även på bromsarna. Äger du cykeln?
Blir enklare att värdera groupset också såklart. Det är för övrigt begagnat så priset är ju vad det är tyvärr.
8-12000?En räser från 2015.
Colu*bus Ca*o stl 56. Inköpspris ca 30K, fanns ett tag på rea för ca 20K.
Fälgbromsar, DI2 gen II.
En ägare, pedantiskt skött. Hjul & styre utbytta, till RS81 35mm resp 3T kolfiber (inköpspris ca. 10K)
Topp resp. troligt pris som går att få? (jag har langat fram min gissning, men den var nog inte särskilt populär)
(frågar för en polare)
Visa bilaga 399869
*= m, p.
+18-12000?
Va först inne på att uppgradera min Jeffsy CF 2018 men går nu och sneglar på en YT Jeffsy 2020, men då måste jag sälja min 2018 först. Prisidé?
Den har väl gått ca 20-30 timmar sen ny och har en mindre ding i lacken.
Visa bilaga 400326
Hahaha! Fair point, men jag använder den mer och mer, så den har fler timmar på sig nu. Körde Hagaparken senast i lördags :DVarför uppgradera om du ändå inte använder den? :p
Nypriset minus 30% kanske?![]()
1200 SEKVad kan denna vara värd. En Campioni del mondo -80. Väl använd, ful i lacken och bakväxel ej original?Visa bilaga 401705
Tack, då var jag inte helt ute och cyklade då jag trodde ca 1000kr :).1200 SEK
Ramen ser ju bra ut och med lite pill så blir det en bra gubbnostalgirace av den där.Tack, då var jag inte helt ute och cyklade då jag trodde ca 1000kr :).

Hur ser marknaden för kraschade cyklar ut? Merida Scultura904, kolfiberram. Fyra eller fem år på nacken, kraschad på andra eller tredje rundan med skada på bakstaget som följd. (Lite svårt att få till bra bilder på det.) Finns det något värde i den? Den går ju att hänga på en trainer om inte annat, tänker jag.
Visa bilaga 402375
Visa bilaga 402376Visa bilaga 402377
Tack.1000kr i nuvarande skick, mellan 2000-3000kr om du får den lagad. Lite svårt att se, men skadan ser inte så allvarlig och svårlagad ut.
Tack.
Ja, jag är uppenbarligen ingen vidare fotograf. Det rör sig om två jack, någon centimeter långa vardera. Och uppskattningsvis ett par mm djupa.
Tror du får bäst betalt om du säljer komponenter och ram för sig IM.
Brukar ju bli en massa delar som ingen vill köpa också. Värt att tänka på.Tack. Ja, det förfaller nog rimligt. Jag har ju redan plockat av en del prylar och använt på annat håll.
Brukar ju bli en massa delar som ingen vill köpa också. Värt att tänka på.