Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tror jag absolut, men inte mycket mer än så.Vad kan jag få för min 2019 Cannondale Optimo 105?
Ramstorlek 54, utrustad med Shimano 105, aldrig kraschad eller ens omkullvält.
Vill sälja den för att köpa en gravel med discbromsar eller helt enkelt bara göra ett byte.
Nypris förra sommaren 12500:- kan man få 8000:- den är läskigt brandgul :)
5-6k kan du nog få om du åtgärdar sakerna.Flitigt använd Scott fr10 från 2014 men inte gått någon downhill efter 2016 men fortsatt använd. Helt ny kedja, bromsklossar, skivbromsar och ny olja i bromsarna. Det som behöver åtgärdas är en ny kedjestyrare upptill och en ny eker.
Här på köp och sälj får du väl 100kr enligt förståsigpåarna. På blocket tror jag du kan få 5000kr.Vad tror ni om en Crescent maraton 29 från 2015?
Har en sån över som jag köpte av en kollega för några år sen i tro om att jag skulle rulla HT ibland, den är i grymt fint skick, har garanterat rullat mindre än 100mil sen ny.
Lite kort info.
Kolfiberram
2x10 växlar xt bak / deore fram
Rock Shox 30 Gold Gaffel med lockout på styret.
Nya race king/sport sitter på.
Det mindre heta är väl qr kopplingarna och dom smala hjulen.
Vad kan man begära?
Nypris låg på 20k.Visa bilaga 405656
Grand Canyon AL 4.0 (2018)
Storlek small
Rockshox Recon RL med lockout 100mm
27,5 tums hjul
Shimano Deore komponenter
2x by 36-26
Visa bilaga 405643
är 4400: ett rimligt pris inklusiv semi nya2st racing ralph och 2st nobby nic däck ???
Här på köp och sälj får du väl 100kr enligt förståsigpåarna. På blocket tror jag du kan få 5000kr.
Grand Canyon AL 4.0 (2018)
Storlek small
27,5 tums hjul
2x by 36-26
Visa bilaga 405643
är 4400: ett rimligt pris inklusiv semi nya2st racing ralph och 2st nobby nic däck ???

Vet tyvärr alldeles för lite om Colnagos modellserier, men som Stålhäst säger så skulle en varsam rengöring göra susen.Kan någon hjälpa till att både identifiera och värdera min gamla stål-Colnago? Försökt med diverse guider, men inget stämmer. Ramen är rund-pipad i Columbus SLX.
Visa bilaga 407259
Visa bilaga 407258Visa bilaga 407257Visa bilaga 407256
Komponenter:
Styre: SR Sakae
Fälgar: Mavic Argent 10 (bak), Mavic S.S.C (fram)
Växelreglage: Shimano Dura-Ace
Framväxel: Campagnolo Mirage
Bakväxel Shimano Dura-Ace
Bromshandtag: Shimano 600 SLR bromshandtag
Bromsar: Dia Compe
Tack :)Bättre tråd för detta här: https://happyride.se/forum/threads/vad-aer-min-cykel-vaerd.1818191/
Vad tror ni min är värd? Kommer så klart pumpa däck och putsa till den. :)
Jag tror den blir hyfsat lättsåld för det priset.Grand Canyon AL 4.0 (2018)
Storlek small
27,5 tums hjul
2x by 36-26
Visa bilaga 405643
Ok, tack för svar. Låter väldigt väldigt lite. :) Tar gärna emot input från fler och ser om de är ense eller oense dig. :)Tusing max. Lite beroende på mekaniskt skick och skick på kedja, kassett, bromsar och däck. Däck ser risiga ut. Skall en köpare byta det drivlina och däck så är det en materialkostnad på en tusenlapp till.
Edit. Tror knappt så mycket förresten. Genomgående gamla grejer, fyrkantsvev och gängat styrlager osv.
Ok, tack för svar. Låter väldigt väldigt lite. :) Tar gärna emot input från fler och ser om de är ense eller oense dig. :)
Här kommer bilder ,det är en neuron al 8.0 2018 inte 7.0 .Utan bilder är det svårt att bedöma.
Fan står de sig så bra? Ja det är väl bara att prova ,tusen tack mvh matteKillgissar på 13-18k om allt är som det ska.
Hallå! Spontanköpte denna för några år sen och den blev stående. Tänkte sätta på flatbar och så breda däck som får plats för att kunna pendelcykla på annat än bara landsväg.
Är det möjligen något värde i dessa? Hittade ett par på tyska ebay för kring €1000 (länk)