Vad är Cykeln värd??
20 är nog en undre gräns, 28 är nog en övre, så 24 är kanske ganska lagom? För 14 är den såld direkt (pm:a bara...). Varför säljer du innan den är inkörd? 343 mil sedan 2022? Felköp? 😉 - Lycka till med försäljningen 😀
Det är otroligt vanligt att säljare av racercyklar hävdar väldigt få cyklade mil, ibland förvirrar det mig också. 😅

Vad är Cykeln värd??
14 500 kr låter lite lite. Ultegra är ändå rare nu för tiden, även mid range cyklar nya nu kommer med 105. Di2 förvisso men ändå. Nu tog du inte bild från rätt sida så jag kan inte riktigt se om det är Di2, men gissar på att det är mekaniska Ultegra? Rent spontant hade jag kunnat ge iallafall 20 000 kr för den där cykeln utan att veta vad du köpte den för. Kanske är värd mer också. Ser ut att vara en storlek större (58?) vilket också kan vara värt något för rätt köpare då allt för många cyklar är typ 54-56 cm och blir då för små.

Riktigt svårt att säga. Ser ut som och läser mig till att det är i princip nyskick. Kolfiberhjul också. Jag säger minst 20 000 kr i en bra marknad med många köpare (typ Stockholm, GBG?). Testa annars att lista den på Buycycle om du bor typ i Norrland.
Tack för utförligt svar!

Det är mekaniska Ultegra och det är storlek 58, bra öga!

Jag håller till i Malmö, så jag testar nog att lägga ut den på Blocket, Marketplace och här.

Tillbaka
Topp