Vad är det här?

elcykel-90

Medlem
Vad är det här?
Tjena!
Vad är det på bilden som jag bifogar? Jag tror att den följde med en stänkskärm från Biltema. Men jag hade köpt så mycket samtidigt, så jag är osäker på vad den hör till.
Är väldigt nyfiken så det blir kul att höra eran åsikt. Förmodligen är det något alldeles uppenbart. ?

Bilagor

• vadardethar.jpg
    vadardethar.jpg
    102.6 KB · Besök: 137
Vad är det här?
Perfekt tråd. Jag hittade den här när jag städade en av mina verktygslådor igår. Har dock glömt bort helt vad den är till. Någon som känner igen den övre prylen (inte snickarvinkeln :giggle:)?

IMG_3002.JPG

Vad är det här?
Tjena!
Vad är det på bilden som jag bifogar? Jag tror att den följde med en stänkskärm från Biltema. Men jag hade köpt så mycket samtidigt, så jag är osäker på vad den hör till.
Är väldigt nyfiken så det blir kul att höra eran åsikt. Förmodligen är det något alldeles uppenbart. ?
Ja det är fäste till stänkskärm. Den skall ha en mutter i plast på gängorna. Man stoppar i staget från vänster och låser med muttern. Sen hakar man högra delen i skärmkanten.
Stalle

Vad är det här?
Vad är det här?
IMG_7227.jpeg
IMG_7228.jpeg
IMG_7229.jpeg
IMG_7230.jpeg

Tre st rejäla öglor i toppen, en klen ögla i botten. Vingmutter som håller ihop halvorna.
Ett borrat hål genom skruven, som någon sorts låsning så vingmuttern inte gängar ur kanske?

Vad är det här?
Vad är det här?
The Holy Hand Grenade of
Antioch! 'Tis one of the sacred relics
Brother Maynard carries with
Him.
Det följde även med instruktioner:
First shalt thou take out the Holy Pin. Then shalt thou count to three, no more, no less. Three shall be the number thou shalt count, and the number of the counting shall be three. Four shalt thou not count, neither count thou two, excepting that thou then proceed to three. Five is right out. Once the number three, being the third number, be reached, then lobbest thou thy Holy Hand Grenade of Antioch towards thy foe, who, being naughty in My sight, shall snuff it.

Tillbaka
Topp