Vad är ett människohatarkit till cykel?

Inte så lätt att förklara. Det närmaste jag kan komma efter morgonens utläggning i ämnet verkar vara att kitet i stort sett består av organismen som driver cykeln. Men som sagt helt säker är jag inte.

Senast ändrad:
Jag tror bestämt att det ingår epilepsiblinkande lampor, och någon form av ringklocka som man kan driva folk till vansinne med.

Fast jag måste nog säga helt allvarligt att "må bra faktorn" i den tråden inte var så hög. Tror inte att man skall skoja för mycket. Kändes som att det var jobbigt hemma på allvar. Det bra var ju dock att cykeln kommit tillbaka, skulle kittas och användas. Tyvärr var vi inte insatta och mogna nog att läsa tråden, nånstans blev det lavinartat fel i samsynen mellan saker och ting. Humor för den ena kan vara nåt helt annat för andra. Hursomhelst var ämnet inte värt att starta världskrig för.

Men hur fan ska vi kunna värja oss mot stollar som hittar hit. Visst, det märks efter ett tag att någonting är galet men då är det ju oftast för sent.

SebastianP skrev:
-------------------------------------------------------
> Kommer man hit och hatar saker så får man tålas att drivas med!

Nja på det va. Det var väl inte han som hatade, det var väl sakerna som hatade människor, eller?

Tillbaka
Topp