BFS
Aktiv medlem
Vad hände med pedalogerna?
Det känns lite som ett interaktivt konstprojekt, men jag är inte säker...Vad är det som händer? Ska man ta fram popcornen eller??
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det känns lite som ett interaktivt konstprojekt, men jag är inte säker...Vad är det som händer? Ska man ta fram popcornen eller??
Presenterar du dig alltid på det sättet när du kommer till ett nytt ställe eller en ny grupp människor "ni verkar väldigt egna och nästan eljest, men det kan ha att göra med XYZ" (ersätt XYZ med något påstående om medlemmarna i gruppen som nedvärderar deras förmågor)? Brukar människor generellt uppskatta det sättet att inleda bekantskapen?Överlag är cyklister väldigt egna eller nästan eljest, men kan ha att göra med att de flesta aldrig lyckades ta körkort eller att man vill cykla så fort det bara går liksom, vad vet jag
Vad är det för sorts kunder på den nya cykelaffären då?Sen det sjukaste jag varit med om i affären, är när en kund var tvingad att hämta ett par handledare som en anställd hade i stjärten, var väldigt obehagligt. Sen var det ofta trevliga kunder, men tyvärr mest män i 50-års åldern med ogenerat för tajta kläder som beställde cyklar för 80.000. Ni vet sådana som alltid cyklar med öppen mun eller orgasm-face. Men men jag började på en annan cykelaffär sen.
Folk med (lite för mycket) förkärlek till Land* Rovers?Vad är det för sorts kunder på den nya cykelaffären då?
Men inte Landrovermannen... eller är det du som är Landrovermannen nu?Fan, pga/tack vare(?) min tidigare tråd i ämnet dyker min profilbild numera upp när jag googlar på Landrovermannen. :-D
Visa bilaga 489778
Rosa passar bra på dig.Fan, pga/tack vare(?) min tidigare tråd i ämnet dyker min profilbild numera upp när jag googlar på Landrovermannen. :-D
Visa bilaga 489778
Vad jag gör med bilar är min ensak. Trodde jag.Men inte Landrovermannen... eller är det du som är Landrovermannen nu?
Avafaen! Du fick mig att googla... Hade förträngt den bilden but no more.Vad jag gör med bilar är min ensak. Trodde jag.
(Men om man kikar noga så är originalet med i bild, långt ner till vänster.)
"10k ++", faktiskt.Avafaen! Du fick mig att googla... Hade förträngt den bilden but no more.
Men kul trolltråd där ett tag. Håller med om att "10k+" fick trollbägaren att rinna över.
Ber om ursäkt för ofullständigt citat men nu uppfattar jag dig som mästrande så akta så du inte blir avstängd ;)"10k ++", faktiskt.
What? Kan du ocksä stänga av? :pBer om ursäkt för ofullständigt citat men nu uppfattar jag dig som mästrande så akta så du inte blir avstängd ;)
Grabben hade en för billig cykel.Missade jag nåt, dvs har inlägg raderats, eller vad föranledde avstängningen?
Precis! Swisha 50kr till 900 60 32Alla med betal-versionen kan väl stänga av?
särskilt med tanke på den sociala kompetensen som uppvisas:)15 000 låter ändå mycket om man saknar relevant utbildning.
bäst att citera, man vet inte hur länge det här står kvar annars. hade hoppats det kunde fastna i i något moderatorfilter direkt, men fortsättningen blev ju rolig.Sveriges absolut och erkända dyraste cykelbutik. Inte en cykel på lager pga kostnaderna för att ligga i fina Bromma som enligt ägaren "skulle betala sig självt". En svagt medioker 'affärsman' utan egen kunskap om cyklar. Lade ner precis innan konkurs, försökte sen kränga vindsurfingbrädor, hooverboards och fidgetspinners på nätet men sitter nu i kassan på en mainstreamcykelaffär i Västberga.
ditto på det här.Sen det sjukaste jag varit med om i affären, är när en kund var tvingad att hämta ett par handledare som en anställd hade i stjärten, var väldigt obehagligt. Sen var det ofta trevliga kunder, men tyvärr mest män i 50-års åldern med ogenerat för tajta kläder som beställde cyklar för 80.000. Ni vet sådana som alltid cyklar med öppen mun eller orgasm-face. Men men jag började på en annan cykelaffär sen.
Svårt att mästra när man vet bäst. Har jag hört. ??Ber om ursäkt för ofullständigt citat men nu uppfattar jag dig som mästrande så akta så du inte blir avstängd ;)
Svårt att mästra när man vet bäst. Har jag hört. ??
Nya Orbea finns i Sverige.
Mensaride.seJag är också smartare än de flesta. Ska vi bilda ett nytt forum tillsammans, kanske med kategorier?
Handledare i stjärten, det är tom ett tuffare jobb än verkmästare i magen...
Kanske var det som låg bakom nedläggningsbeslutet.Praktikanterna fick uppenbarligen tåla både det ena och det andra inom sexuella trakasserier förr i tiden. Men vad gör man inte för att få chansen att meka cyklar till den schangtila lönen 15 tuss i månaden?
Eller ”Olatorsson” inlägg, tog några år att samla mod att komma ut med handledare incidenten.Kanske var det som låg bakom nedläggningsbeslutet.
Eller ”Olatorsson” inlägg, tog några år att samla mod att komma ut med handledare incidenten.
Jag köpte också en grön Dr Dew där. Insåg snabbt att jag borde ha bockstyre. Sålde den till en kompis som har kvar den och är nöjd. Går sommarturer mellan Aspudden och Ingarö.Jag var klubbkompis med en av grundarna i, även den saligen insomnade, klubben "Stockholm MTB Yeti" och har fortfarande kvar en gammal Kona Dr. Dew jag handlade där när de låg på Ulvsundavägen.
Underhållning och nostalgi i en och samma tråd - happymtb levererar ;-)
Ah, du kände att den raka handledaren inte luktade hallon, antar jag?Jag köpte också en grön Dr Dew där. Insåg snabbt att jag borde ha bockstyre.
Kanske det. ? Jag får fråga min kompis om han har problem med odör vid brukande eller förvaring.Ah, du kände att den raka handledaren inte luktade hallon, antar jag?
Hahaha.. Det var nog det dummaste inlägget jag läst här på forumet. Ska man gapa stort så kan man väl iaf försöka ha lite medvind på sin kvarn, ett annat alternativ är fakta. Önskar dig en fin dag!Överlag är cyklister väldigt egna eller nästan eljest, men kan ha att göra med att de flesta aldrig lyckades ta körkort eller att man vill cykla så fort det bara går liksom, vad vet jag