me.I.am
Aktiv medlem
Vad händer när en tråd spårar ur?
Skriver aldrig något jag inte kan stå för! För den som inte är orienterad på dom större forumen. Kan jag lova att problemet är enormt. Skriver på 4 olika forum och problemen är ännu olösta. Att gå till personangrepp mot mig löser absolut ingenting. Vi har i vår egen riksdag ledamöter, som officiellt går ut och förnekar judeutrottningen, under 2:a världskriget. Vi har skolor som går ut med att evolutionen inte ex, (skall inte namnge några). Vi har
Klimatförnekare, som blundar för att planeten håller på att kollapsa, (Jmf jordens samlade experter inom Meterologi). Vi har religiösa sekter, grupper, som kan hävda vad som helst, ofta helt utan att bli emotsagda...
Skulle kunna namnge 20 områden till. Men genom att agera mot mig, ger man på den här tråden sitt tysta godkännande.
Schhh...
Jag och min fru, är lyckligt lottade som inte skaffat några barn. Så när den dagen kommer att våra efterlevande kommer till frågan: Varför gjorde ni inget åt klimatet när ni kunde?! Varför gjorde ni ingenting! Skall vi behöva ta över arvet efter er sanslösa egoism!
Jodå, dessa frågor kommer att ställas. Tvivla inte på det!
Vad jag försöker säga i den här tråder är följande: Det pågår hela tiden en gigantisk desinformation på vår planet och dess överlevnad på nätet och olika forum. Vill säga till dom som inte förstår/eller är medvetna om detta följande: I en demokrati måste alla vara delaktiga och ta ansvar.
Denna desinformation, kan man nu tydligt se speglas på den här tråden. Detta visste jag om, när jag skapade tråden. Jag visste även hur reaktionerna skulle bli!
För den som inte förstår vad jag menar är tipset: Läs denna tråd ifrån början<!
Citerar text ur Queens album. "The night of the opera" I see not day i herd him say.
A night at the opera
"I see no day", I heard him say