Vad har jag för vevlager?

Guur

Medlem
F7941FB8-A747-4784-BB99-8B3AD1487DEA.jpegD249B2F5-CA70-4848-A6AC-BA01CBBF8040.jpeg
dags att byta vevlager. Mätte huset till 83 mm och utgick från att bredden på själva lagren på utsidan var standard. Verkar inte gått hem för det nya lagret är klart smalare än det som sitter på cykeln. Nån som vet om det nya kommer passa? Och nån som kan se vad det är för typ av lager som sitter där idag?

Hade ju varit enklare att avgöra med mer information om till exempel vilken vev du har. Nu råkade jag komma ihåg att det fanns en modell som heter Truvativ Hussefelt, annars hade det varit väldigt svårt att avgöra vad som stod på veven från det perspektivet. Så jag misstänker att du behöver ett Truvativ Howitzer lager. Axeln (ISIS) är inbyggd i lagret snarare än veven så det du köpt kommer aldrig fungera.

Kolla om det står några mer specar på kopparna än åtdragningsmomentet. Verkar finnas två versioner av Howitzer, XR och Team, oklart vad skillnaden är mer än att den senare är dyrare. Och sedan flera olika kedjelinjer på det…

Tillbaka
Topp