Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Föredömligt urvalNär jag kör ensam i Hellas är det sedan länge alltid helstel SS: roligast och mest flow (för hjärnan).
Visa bilaga 853532
För att (försöka att) hålla med sonen har jag sedan två år en FS, som är snabbast.
Visa bilaga 853533
Nja, jag vill ju veta vilken cykel du väljer. Behöver lite input och inspiration. Men själv kör jag mtb i Hellas, har hyrt gravel och tagit grusvägarna med en kollega en gång. Kul det med!Gissar att du efterfrågar någon typ av rakstyre/MTB? Kör med förtjusning gruscykel där det är lämpligt.
Hur mycket slag etc är det där? Funkar det bra? Jag gissar att det är en äldre Rallon för Google visar att de ser annorlunda ut nu.Lite motvikt till alla stelbenta hardtails. :) Orbea Rallon på senaste tisdagsrajden.
Visa bilaga 853538
Ja, det är förra generationen fråb -24/25 med 170 fram och 167 bak. Lite viktstraff vid klättringar, annars hänger man med fint.Hur mycket slag etc är det där? Funkar det bra? Jag gissar att det är en äldre Rallon för Google visar att de ser annorlunda ut nu.
Du hade gärna fått var med idag! Även fast du är helt avvikande med 27.5 och precis ingen dropperVisa bilaga 853557
Bird zero tr med x fusion sweep 140. Den enda cykel som är i fullt skick ATM.
Lätt och ändå lite extra i fjädringsväg är nog vägen att gå om man vill komma fram effektivt. Också i likhet med din stumpjumper. Du ringar nog in det väl. När jag cyklade mycket i Hellas under förra sommaren fantiserade jag om antingen helstelt eller heldämpat. Aldrig om en fetare HT i någon form.Sambon köpte precis nya Lux trail från Canyon, 130+140 slag med nya Fox 36 SL gaffeln, väger under 13kg(!). Tror den blir kanon.
Har själv förra generationen Stumpjumper elite från 2021. Den funkar fint. Den nya har de dock gjort grövre så kanske lite mycket hoj som ren Hellascykel.
Mitt val är bland dessa lätta 120-140 cyklar men förstår även charmen med helstelt. Det är lite för kul att åka fort utför för att jag ska testa det själv![]()
Det gör det! Bilden visar ju perfekt vad som är kul att cykla på i Hellas.Visa bilaga 853589
Hoppas det hjälper!
Har en dropper till nästa bygge! Snart ska vi hoja ihop!Du hade gärna fått var med idag! Även fast du är helt avvikande med 27.5 och precis ingen dropper![]()
Den funkar även i Hellas…Det är dock inte Hellas. Har missat att de har sätt up riktigt stora vägvisare.