Vad man får för 400kr Nu med bilder på cyklarna efter renovering
Satt och surfade runt på blocket en dag. Plötsligt ser jag en annons där det står "hundratals cyklar 100kr st" och att annonsören finns i min hemstad. Jag ringer självklart och hör mig för och det finns "olika cyklar". Nyfiken som jag är så åker jag dit rustad med lite småpengar om det mot alla odds finns några fina objekt. Ett tag senare åker jag hemåt 400kr fattigare med 4 st lovande fix-projekt/caferäser + ett extra bakhjul och ett löfte om att om jag behöver några delar så är det bara att droppa förbi så kan jag plocka det jag behöver. För alla er som vill fynda fix-objekt så finns det tyvär inte så mycket kvar av dessa men han skulle få in 1500 "nya" cyklar i slutet av maj. Cyklarna är skitiga som ni ser på bilderna men jag återkommer med nya bilder när jag putsat och fixxat lite.
En crescent competition 12 med shimano 600
nån racer som jag inte riktit vet vad det är för nån...mest som reservdelscykel.
en peugeot racer som hade en liten bula i ramen men som kommer fungera som donator till en annan ram.
Min framtida pendlar,caferäser. Var i så bra skick så jag var tvungen att slå till.
Gruppbild!
Senast redigerad av en moderator: