Vad ser du på youtube?
Vilka cykelrelaterade kanaler följer ni på youtube?
Jag ser på:
Dustin Klein
Cameron Jeffers
Bland annat...
Jag ser på:
Dustin Klein
Cameron Jeffers
Bland annat...
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
+1, när det är livestream på cx då.
Singletrack sampler eller Porter MTB kanske kan vara något i så fallJag gillar Skills with phil. Han verkar så trevlig och har riktigt bra videos.
När jag kollar andra youtubers tycker jag de verkar ganska osköna. Vilka borde jag gilla om jag gillar skills with phil? Alltså liknande kanal gällande MTB.
Jag gillar Skills with phil. Han verkar så trevlig och har riktigt bra videos.
När jag kollar andra youtubers tycker jag de verkar ganska osköna. Vilka borde jag gilla om jag gillar skills with phil? Alltså liknande kanal gällande MTB.
Ja de e nåt kristet i de där ultra trevliga, glada och positiva facet men en helt fantastisk åkare.Jeff Kendall Weed kanske? Jag tycker han har lite väl kristen aura kanske, men han är en förbannat duktig cyklist. Och svårt att säga annat än att han framstår som trevlig snarare än oskön, det är bara att ibland kan det bli fööör trevligt.
Ja de e nåt kristet i de där ultra trevliga, glada och positiva facet men en helt fantastisk åkare.
Ja han e riktigt kul å titta på. Mycket spex där å han kan säkert meka egentligen. Men gillar hans sköna slappa antiskryt stil.Sam pilgrim är en riktig brunkare, när han kapar ett gaffel och slipar av graderna på asfalten är så klockrent
Haha, och att det fattas en framtand passar in så bra :DJa han e riktigt kul å titta på. Mycket spex där å han kan säkert meka egentligen. Men gillar hans sköna slappa antiskryt stil.