välkommen i 50+ klubben Hasse#7

Hasse#7

Aktiv medlem
Ojoj! Tack alla. Känns inte som jag varit snäll nog att förtjäna några gratulationer. Hade planerat att fixa några inavlade banjopartytricks baserade på defekt DNA men jag vet inte om nån är intresserad. Dagen började för övrigt med spinning så lite cykelrelatetat i alla fall.

Farsan

Aktiv medlem
Hoppas du bytte ut den gamla sunkiga vattenflaskan mot kallt bubbel dagen till ära.
Välkommen i gammelmansklubben.
Njut av dagen.
GRATTIS!

Bele

Aktiv medlem
Grattis!

Hoppas att du kan cykla minst lika stor del av de kommande 50 som de som har varit...

Bengt-re

Aktiv medlem
Timrekordet i H100 är i behov av att putsas enligt innehavaren själv. Du har 50 år på dig att träna! Dock misstänker jag att Robert Marchand inte är med oss då.

Hasse#7

Aktiv medlem
Tack för fina gratulationer. Här kommer tre partytricks som ni kan öva på. Jag hade ett fjärde som var samma som klipp två men på en hand. Men jag orkar inte det längre, det kostar att bli gammal. Hoppas det funkar nu jag har aldrig bäddat in film, sonen hjälpte sin gamla far men att det var antikt och muppigt.

Easy för nybörjaren.

För den som trotsar Newton.

Svart bälte i högsta tåskolan.

Senast ändrad:

larsaw

Aktiv medlem
Nä dom där inbäddningarna vart inge vidare, imorn ska jag i present lära dig att göra det på rätt sätt!
Alt. blir det den andra presenten du önskade dig, den där el-MTB'n... ;)
Skämt o sido, grattis gubben!
Hipp hipp, hurra, hurra, huurraa, , , HUURRRRAAAAAA!!!!

Fältprästen

Ny medlem
Om man ser till den där "tårtan" eller vad det nu är i trådstarten, så ser det ut som 50 är toppen, så nu är det väl bara utför som gäller. :)
Om man inte tänkt att stanna på toppen dvs.

Grattis!

Hasse#7

Aktiv medlem
larsaw sa:
Nä dom där inbäddningarna vart inge vidare, imorn ska jag i present lära dig att göra det på rätt sätt!
Alt. blir det den andra presenten du önskade dig, den där el-MTB'n... ;)
Skämt o sido, grattis gubben!
Hipp hipp, hurra, hurra, huurraa, , , HUURRRRAAAAAA!!!!
Funkar de inte nu då?

kais01

Aktiv medlem
filmerna funkar nu klockrent. är det månne från morgonens träningspass på den stora dagen, aka akuta 50årskrisen:) ?

tack för underhållningen!

Hasse#7

Aktiv medlem
kais01 sa:
filmerna funkar nu klockrent. är det månne från morgonens träningspass på den stora dagen, aka akuta 50årskrisen:) ?

tack för underhållningen!
Det var mest tänkt som ett knäppt inlägg på ett knäppt forum. Jag vill ju vara farbrorn som inte vill bli stor. Men vika överdelen på tån har jag bara sett mig själv och min dotter göra. Handståendet finns det säkert många som kan men jag har alltid kunnat det och jag är inte särskilt stark. Känn er utmanade. :)

kais01

Aktiv medlem
jag tror att vi kan vara i trygg visshet om att ingen annat 50årsbarn i historien eller i framtiden kan matcha denna show.

grattis än en gång, till en av happys vänligaste!

Hasse#7

Aktiv medlem
kais01 sa:
jag tror att vi kan vara i trygg visshet om att ingen annat 50årsbarn i historien eller i framtiden kan matcha denna show.

Tack igen kais01. Du som jobbar med ortopedi kanske har sett liknande tåövningar som i filmen ovan?

Grimpeur

Aktiv medlem
Hasse#7 sa:
Tack för fina gratulationer. Här kommer tre partytricks som ni kan öva på. Jag hade ett fjärde som var samma som klipp två men på en hand. Men jag orkar inte det längre, det kostar att bli gammal. Hoppas det funkar nu jag har aldrig bäddat in film, sonen hjälpte sin gamla far men att det var antikt och muppigt.

Easy för nybörjaren.
Jättegrattis!
Med de tricken så kommer du göra megasucce i randokretsar. Hoppas att få se dig göra en superrandonneur nästa år. Vore helt underbart att få se dig göra tå och newton trick för att höja stämningen under nattcyklingen på ett randolopp. Jättegrattis och vore jättekul om du gör slag i saken och kör en SR nästa år.

Hasse#7

Aktiv medlem
Haha tack för uppmuntran. Jag skall försöka göra det som behövs för att klara de "kortare" turerna ni arrangerar från Östertälje och sedan anpassa de längre till lämpliga tillfällen och platser. Ser fram emot det med viss bävan eller i alla fall respekt. Ha det bäst och hör av dig när du tränat in tricken.

kais01

Aktiv medlem
Hasse#7 sa:
kais01 sa:

Tack igen kais01. Du som jobbar med ortopedi kanske har sett liknande tåövningar som i filmen ovan?
haha, nej bara på partyn och oftast är det tummen folk kan göra det där tricket med.

på rando kan du kanske börja köra utan strumpor i shimanos fula spd-sandaler och muntra upp stämningen när det känns tungt efter några tiotals mil:)

Hasse#7

Aktiv medlem
kais01 sa:
Hasse#7 sa:
kais01 sa:

haha, nej bara på partyn och oftast är det tummen folk kan göra det där tricket med.

på rando kan du kanske börja köra utan strumpor i shimanos fula spd-sandaler och muntra upp stämningen när det känns tungt efter några tiotals mil:)
Haha, jag får en vision. Vill passa på att ge Schenker en eloge. Inte nog med att de kom som de skulle. Jag fick framkört ända upp till huset och runt på gräsmattan när jag och sonen hjälpte till. Vad som levererades? Ett stort kolli med en vedeldad badtunna. Presenten från släkten. Den ser riktigt smart ut och inte lika vattenkrävande och svårrengjord som äldre modeller. Blir fint att bada i trädgården.

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer