Kristoffer
Aktiv medlem
Våga visa vikten - happys egna weight weenie-tråd
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Raceday e extremt tunna, tänker att dom iaf håller för 2 bergresor med Milkit latex.Bra vikt på dem. Fick hem ett par 28mm igår som jag trodde skulle landa på runt 500 gram men det visade siga vara fel. Trodde enligt Google att gp5000 28mm låg runt 245 gram.
Visa bilaga 739472
Tänker kanske 20 ml, blir väl taxi hemNja, tungt kladd är inget för mig.
Jag kör med lätta tpu för att kompensera för tunga däck.Visa bilaga 739478
Är kock så räknar alltid 1ml=1g så din magiska vätska är samma som min tpu slang .Tänker kanske 20 ml, blir väl taxi hem![]()
Bra vikt på dem. Fick hem ett par 28mm igår som jag trodde skulle landa på runt 500 gram men det visade siga vara fel. Trodde enligt Google att gp5000 28mm låg runt 245 gram.
Visa bilaga 739472
Det var den missen jag gjorde.R2-bike är din vän. De mättade 239 gram till svarta versionen och 288 gram till creme. Creme-färgen väger tydligen 49 gram.
Skillnaden är att latex tätar.......Är kock så räknar alltid 1ml=1g så din magiska vätska är samma som min tpu slang .
Vid punka?Skillnaden är att latex tätar.......
Blir ju "aldrig" punka med tubeless för att latexen tätar hålenVid punka?
Så samma då.Blir ju "aldrig" punka med tubeless för att latexen tätar hålen
Blir ju "aldrig" punka med tpuslang så latexen med vätska behöver aldrig täta hålen
www.bikone.com
Lätt. Mina Supacaz väger hela 17 gram.Tune flaskställ, vet inte om plastpluppen behövs så jag testar utan..
Inte varje dag man lättar 86g till kostnad noll kr.Framväxelfäste, inget jag behöver ;)
Tyvärr en punkt emellan så bara 8,6gInte varje dag man lättar 86g till kostnad noll kr.![]()
Vad är rimligt? Jag tänker att det är ett lite subjektivt värdeomdöme..Priserna på lätta hjul har kommit ner motför för några år sedan. 1202g 27mm breda. Pris: rimligt.