[Väldigt OT] Någon som vill ha min bordsbokning?

Babbar

Aktiv medlem
Tjo, totalt OT men jag tänkte att det går att fråga ändå. Jag har en bordsbokning för två personer på Sushi Sho vid Odenplan ikväll (lördag) klockan 17 som jag inte längre kommer kunna använda. Sista avbokningstid var igår så de kommer ta betalt 545 spänn per person om inte tiden blir bokad.

Är det någon som är intresserad av att ta min tid så kan jag swisha över hälften av vad jag behöver betala för no-show bokningen. Så det blir effektivt att gå på restaurangen för halva priset för den som nappar.

Restaurangen ska vara top-notch sushi vad jag förstått!

PMa mig!

Edit: Problemet är löst, bokningen hittade en ny ägare.

Senast ändrad:
Bump.

Lax är ju alltid gott, synd att man inte bor i Stockholm bara. Hoppas det löser sig.

Är det så jävla top notch så borde de väl inte ha något problem att fylla era platser. Hutlöst!

Hoppas det ordnar sig för er.

Ingen konstig policy alls med tanke på Sushi Shos koncept... Bara att gratulera dem som knep platserna!

ForesterGuy sa:
ooms sa:
Jimel sa:
Oskar sa:
Ingen konstig policy alls med tanke på Sushi Shos koncept... Bara att gratulera dem som knep platserna!

Vad är det för koncept?
Stordrift. En meny, en sittning. Alla i lokalen får samma rätt serverad samtidigt. Stockholmarna tycker det är skithäftigt och betalar därefter.

Själv bokade jag på Max, via deras app. Fyra minuter senare var det klart.

Deras burgare är bra, men deras Sushi har jag aldrig provat.

ForesterGuy sa:
ooms sa:
Jimel sa:
Oskar sa:

Vad är det för koncept?
Stordrift. En meny, en sittning. Alla i lokalen får samma rätt serverad samtidigt. Stockholmarna tycker det är skithäftigt och betalar därefter.

Själv bokade jag på Max, via deras app. Fyra minuter senare var det klart.

?

Oskar sa:
ooms sa:
Jimel sa:
Oskar sa:

Vad är det för koncept?

Stordrift? De har 16 sittplatser.
Här var det ömma Sthlms-tår vill jag lova... Jag syftade på konceptet att hela lokalen serveras samtidigt, det finns bara en meny, osv. Dvs stordrift-fördelar för restaurangen (jmf med när varje gäst gör individuella val).

Senast ändrad:
Örjan Lax sa:
NickPick sa:
Örjan Lax sa:
Bump.

Lax är ju alltid gott, synd att man inte bor i Stockholm bara. Hoppas det löser sig.

Sushi... Lax?

"Exempel på ingredienser i sushi är tonfisk, räkor (oftast större sorter, exempelvis jätteräkor), lax, krabba, avokado, gurka, bläckfisk, ål och tamagoyaki. Annat man kan ha i sin sushi är olika sorters kött, kyckling och grönsaker."

https://sv.wikipedia.org/wiki/Sushi

Pga marknadsföring mest. https://medium.com/torodex/salmon-sushi-is-not-a-japanese-invention-9189d9cd78b7
Läste det första gången i en bok om matfusk faktiskt.

NickPick sa:
Örjan Lax sa:
NickPick sa:
Örjan Lax sa:
Bump.

Sushi... Lax?

"Exempel på ingredienser i sushi är tonfisk, räkor (oftast större sorter, exempelvis jätteräkor), lax, krabba, avokado, gurka, bläckfisk, ål och tamagoyaki. Annat man kan ha i sin sushi är olika sorters kött, kyckling och grönsaker."

https://sv.wikipedia.org/wiki/Sushi

Pga marknadsföring mest. https://medium.com/torodex/salmon-sushi-is-not-a-japanese-invention-9189d9cd78b7
Läste det första gången i en bok om matfusk faktiskt.

Heja Norge :)
Men tonfisk är ju också gott.

ooms sa:
Oskar sa:
ooms sa:
Jimel sa:
Oskar sa:

Vad är det för koncept?

Stordrift? De har 16 sittplatser.
Här var det ömma Sthlms-tår vill jag lova... Jag syftade på konceptet att hela lokalen serveras samtidigt, det finns bara en meny, osv. Dvs stordrift-fördelar för restaurangen (jmf med när varje gäst gör individuella val).

Ja, den där jävla nobelmiddagen går jag då aldrig på igen. Sossebeteende.

Det var värst vad känsligt det var med 650:- för mat man inte kan välja själv...
...å andra sidan är det rätt gay att boka in sig på ett utfodringsbås för olagad mat likt en mjölkko.

Mat är känsliga saker (säger vegetarianen som är nöjd om han blir mätt :-) ).

Tillbaka
Topp