Välja MTB......

anber

Medlem
Välja MTB......
Ska köpa mig en ny mtb men behöver hjälp att bestämma mig. Vilken är mest prisvärd av Focus Black Forest 4.0, Scott Aspect 910, samt Crescent Freke 29". Maxpris 10.000 kr om ni har andra förslag.

Välja MTB......
Fistarn skrev:
-------------------------------------------------------
> Canyon eller Radon skulle jag tipsa om, har
> bättre delar givet samma pris.

Först måste man ställa frågan: Vill du beställa på postorder o fixa med cykeln själv eller vill du hämta dem hos din cykelaffär som också sköter service på den?

Välja MTB......
Handlar det om 1000-1500 kr så föredrar jag att hämta den i cykelaffären. Har ingen erfarenhet av att handla cykel via nätet.....speciellt inte från utlandet. vill ha en bra cykel som håller på skogsstigarna och skogsvägar för träning. Det jag vet nu är att jag ska ha en 29er.

Välja MTB......
Såhär framåt slutet av säsongen borde det gå att få lite rabatt på årets modeller, så med lite tur kan du komma undan med ett hyggligt pris även i butik.

Välja MTB......
Har nu varit runt i cykelbutiker, samt pratat med mtb kompisar. Kommer köpa cykeln i butik. Valet står nu mellan Scott Aspect 910 eller Focus Black Forest 4.0 båda 29", samma pris. Vilken ska jag ta????? Scott Scale 740 kom upp oxå och den var ca 2000-2500 kr billigare. För och nackdelar på dessa?

Tillbaka
Topp