Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
marr sa:Jag sitter på en bänk utanför värdshuset. De flesta verkar sova.
Vernersson sa:marr sa:Jag sitter på en bänk utanför värdshuset. De flesta verkar sova.
Jase elitidrottare, ingen spontanitet alls *S*
Ja det är iaf inte elajt ;)marr sa:Vernersson sa:marr sa:Jag sitter på en bänk utanför värdshuset. De flesta verkar sova.
Jase elitidrottare, ingen spontanitet alls *S*
Ja värmer upp med en schysst garre.
marr sa:Jag sitter på en bänk utanför värdshuset. De flesta verkar sova.
EST sa:marr sa:Jag sitter på en bänk utanför värdshuset. De flesta verkar sova.
Blivit utslängd eller har värmen kommit??
HasseL sa:Robin krossade all motstånd ser det ut som...
HasseL sa:Robin krossade all motstånd ser det ut som...
larsaw sa:Hur var sträckorna? Svetto eller brötiga?
Näää fast 10 sekunder är ganska stort. Trodde glappet skulle vara mindre på så kort race..Luthman Photography sa:HasseL sa:Robin krossade all motstånd ser det ut som...
En sån chock!!!
https://www.facebook.com/media/set/...73741850.1688538221376857&type=1&l=fe8623c7bfStream sa:När kommer alla feta bilder från medieuppbådet?
Perp sa:Är med i klungan där #193
Gick bra idag trots att jag körde allt blint...blev några håriga moves här och där men inga vurpor :)
Magnus.Bovall sa:Grymt jobbat alla inblandade!
Det var jobbigt men grymt kul.
Kommer garanterat tillbaks framöver
Och tack alla för pepp,stöd, trevligt sällskap
Och vänligt bemötande.
/M
Kung Stalle sa:Jag har bara en fråga. Var det DEN Mads Mikkelsen som var med?
Stalle
cross micke sa:Tack för en grym helg! Riktigt kul! Och fantastiskt bra arrangerat!!
En liten film från lördagens träningsrunda..
Luthman Photography sa:Hur många brytade sönder sig?
carl-pedal sa:cross micke sa:Tack för en grym helg! Riktigt kul! Och fantastiskt bra arrangerat!!
Intressant antiskak - har aldrig sett något så stabilt! Vilken kamera? Eller har du silikonbröst med inbyggd gimbal?![]()
cross micke sa:carl-pedal sa:cross micke sa:Tack för en grym helg! Riktigt kul! Och fantastiskt bra arrangerat!!
Intressant antiskak - har aldrig sett något så stabilt! Vilken kamera? Eller har du silikonbröst med inbyggd gimbal?![]()
jo visst, silikonet funkar bra :-) ! Har även en liten gimbal och en gopro session..
Awesslen sa:cross micke sa:carl-pedal sa:cross micke sa:Tack för en grym helg! Riktigt kul! Och fantastiskt bra arrangerat!!
jo visst, silikonet funkar bra :-) ! Har även en liten gimbal och en gopro session..
Vad använder du för gimbal?
cross micke sa:Awesslen sa:cross micke sa:carl-pedal sa:cross micke sa:Tack för en grym helg! Riktigt kul! Och fantastiskt bra arrangerat!!
Vad använder du för gimbal?
Feiyu tech Wgs